Uitgerekend augustus

Woensdagnacht werd ik wakker met pijn in mijn rug! Ik dacht eerst nog dat miss 1 van de babies op een spier lag of iets afknelde, dus een beetje aan het woelen gegaan! Maar de pijn bleef komen en gaan en leek ook wel heftiger te worden, tot het na een uur elke 4/5 min kwam! 
Dus toen heb ik mijn man maar eens wakker gemaakt, het DZ gebeld en zijn we die kant op gegaan! 
Eenmaal daar is de baarmoedermond opgemeten die nog maar 1cm was, een soort eiwit testje gedaan die positief was wat betekende dat je binnen 24u zou kunnen gaan bevallen en rugweeen die steeds heftiger werden! 
Dus aan de weeënremmers voor vervoer en de ambulance in richting Groningen! 

He allemaal,
Hoe gaat het nu Inge? Rustig gebleven? 
Hier alles kalm. Ben blijft het even iets minder heet is, al hou ik daar ook wel van... maar dan moet er niks moeten. 
Nu 31,2. Afgelopen maandag nog een placenta echo gehad. Was prima. Ook nog eens naar geslacht gekeken, maar kunnen niet 100% zekerheid geven... over 3 weken de liggings echo, nog 1 kans om het te zien en anders afwachten tot hij/zij ploept! ?

Waarrrrrrm! En beginnen jullie je ook weer zo moe te voelen? Lijkt het eerste trimester wel. Ik moet nog 3 weekjes werken. Morgen 32 weken. Van de week een groeiecho gehad en ze ligt precies op de curve dus dat is heel fijn.
Ik ben begonnen met de hypnobirthing cursus en doe nu iedere avond mijn ontspanningsoefeningen. Dat is in ieder geval heel fijn en ik heb er wel een goed gevoel over. Ik hoop stiekem wel een beetje dat het niet zo'n hete zomer blijft..

En toen was ik met verlof!! Wat is de tijd snel gegaan zeg. 
En lijkt nu nog sneller te gaan tot nu toe nog een heerlijke zwangerschap, geen klachten/kwaaltjes.
Maar 7 kilo aangekomen, klein buikje zit niet in de weg en kan eigenlijk alles nog, hopelijk gaat dat laatste maandje net zo lekker :) 

Ook ik heb officieel verlof! Wat een gek idee dat ze er over een paar weekjes al is. 
Gummybeer Moeheid valt hier nog mee. Gelukkig slaap ik s nachts ook nog redelijk goed. 
Lavendeltje Wat fijn dat je zo weinig klachten hebt! Geniet ervan 

Hier ook officieel verlof joehoeee. 34 weken zwanger. Maandag avond komt de verloskundige op huisbezoek om de bevalling door te bespreken. Komt dicht bij nu!

Terug
Bovenaan