Uitgerekend augustus

Ik heb vande week mijn bevallings plan geschreven meer ook omdat het moet haha. 
Maar na overleg met kraamzorg en verloskundige mag ik thuis in ons eigen bad bevallen. En dat vind ik wel heel erg fijn wilde altijd graag een bad bevalling, leek mij het meest ontspannende maar wilde niet z'n heel opblaasbad huren en opzetten in de woonkamer :p. Dusja als alles volgens 'plan' gaat dan beval ik thuis in bad zonder pijnbestrijding. 

hoi hoi, 
Helemaal happy!! De baby is toch nog gedraait en ligt met zijn hoofd naar beneden!!! zolang vast gelegen en van de week echt onwijs veel onrust in me buik gehad snachts..  en tadahh.. 
Bevalplan had ik al even af en daar staan geen speciale dingen op!! ik beval in het ziekenhuis en dat word op de rug. Er staan vooral dingen in voor als het mis gaat en welke pijnbestrijding is absoluut niet wil. 
nog steeds vocht voeten hoor!! me handen zijn wel afgenomen!! bij jou al minder hn? 
liefs 

Ik heb helemaal geen bevalplan... in principe thuis en anders naar het ziekenhuis is het enige plan, de rest ga ik wel zien, net als andere twee...
Mii Mandy; vocht is minder gelukkig. Nog niet helemaal zoals het heurt, maar beter. 
Nog 1 weekje en dan verlof, glory!!!! Zin in.

Hier ook geen bevallen. Liefst thuis en anders maar in het ziekenhuis. Qua positie, geen idee.. wat op dat moment het fijnst voelt. Ook als is het op de kop staan haha

Ik heb ook geen bevalplan. Wel in het ziekenhuis, of in een soort geboortehuis aan het ziekenhuis vast. En liefst ook niet in bed liggend.
Maargoed, hier gaat het waarschijnlijk toch helemaal anders dan verwacht en wordt het een geplande keizersnede door een stuitligging.

hoi hoi
Ik heb ook geen bevalplan. Lekker go with the flow. Het is de bedoeling om lekker thuis te bevallen, lukt dat om welke reden dan ook niet.. dan in het ziekenhuis. Heb wel aangegeven liever geen pijnbestrijding.
Ben nu beetje bezig met de vluchtkoffer.. ja ja lekker optijd. Maar man, wat een chaos! Ik heb totaal geen overzicht haha.. en moet vanalles nog aanschaffen! pff... kan dat gewoon niet makkelijker?!

zucht.. jullie daar al mee bezig of ben ik gewoon veel te optijd!

Hier ook geen bevalplan, wel aangegeven aan mijn man dat pijnbestrijding prima is als het niet uit te houden is. Rest laat ik over me heen komen, met een tweeling is 't sowieso maar afwachten hoe het gaat...
Vluchtkoffer staat hier ook al een tijdje zo goed als klaar. ;) Maar ook een beetje met het idee dat tweelingen vaak te vroeg komen, dus wilde hem met 30 weken wel een beetje klaar hebben staan. 
Verder slaap ik nog altijd max. 1,5 uur achter elkaar. Errrug fijn, haha... daarna doet het allemaal zo veel pijn (heupen, bekken) dat ik ervan wakker word, en me in de gekste bochten moet wringen om te kunnen draaien zonder immense pijn. Inmiddels 33 weken zwanger, ik ben blij dat ze nog lekker in mijn buik zitten en hoop dat ik netjes de 37 weken kan halen!

Hier morgen 33 weken. Vandaag heel de dag harde buiken, terwijl ik maar weinig doe... vanavond 'cursus' bevallen. Ben benieuwd. Ook vooral voor manlief. Heb wel weer veel meer last van hormonen, beetje sippig heel de dag. En slapen, ach, dat is zo overrated. ?

Terug
Bovenaan