Hi allemaal,
Ben even een tijdje niet zo actief geweest op dit forum. Nu 35+1 en nu sinds een weekje met verlof. Ik had expres gekozen om 6 weken voor de bevalling te doen zodat ik nog 1 keer echt kan genieten om alleen te zijn en leuke dingen te doen en er een soort mini vakantie van maak omdat wij niet op vakantie zijn geweest. Het had eigenlijk niet gehoeven want heb weinig tot geen klachten. Maar nu het volgende, ik verveel me helemaal de tandjes!!!! En dan te bedenken dat ik nog 5 weken moet, pffff!!!! Ik hoop niet dat hij met 42 weken pas komt want dan duurt de tijd helemaal lang. Ik had gedacht dat ik het heerlijk zou gaan vinden om met verlof te zijn, helemaal met mooi weer! Ik hoop stiekem dat hij zich al met 38 weken meld, dan kan ik lekker van de kleine genieten! Geef ook geld uit als kool nu ik vrij ben. Iemand nog tips om te doen nu ik vrij ben?! M'n vriend is alleen maar aan het werk en heb alleen de zondag met hem samen want op zaterdag is hij altijd met vrienden. Heb al een paar keer gevraagd of hij rekening met mij wilt houden maar ik wil hem ook niet belemmeren omdat ik mij verveel.... Vriendinnen spreek ik wel af en toe maar die zijn natuurlijk ook gewoon druk. Ben het echt zat!