Uitgerekend augustus

Hi allemaal, 
Ben even een tijdje niet zo actief geweest op dit forum. Nu 35+1 en nu sinds een weekje met verlof. Ik had expres gekozen om 6 weken voor de bevalling te doen zodat ik nog 1 keer echt kan genieten om alleen te zijn en leuke dingen te doen en er een soort mini vakantie van maak omdat wij niet op vakantie zijn geweest. Het had eigenlijk niet gehoeven want heb weinig tot geen klachten. Maar nu het volgende, ik verveel me helemaal de tandjes!!!! En dan te bedenken dat ik nog 5 weken moet, pffff!!!! Ik hoop niet dat hij met 42 weken pas komt want dan duurt de tijd helemaal lang. Ik had gedacht dat ik het heerlijk zou gaan vinden om met verlof te zijn, helemaal met mooi weer! Ik hoop stiekem dat hij zich al met 38 weken meld, dan kan ik lekker van de kleine genieten! Geef ook geld uit als kool nu ik vrij ben. Iemand nog tips om te doen nu ik vrij ben?! M'n vriend is alleen maar aan het werk en heb alleen de zondag met hem samen want op zaterdag is hij altijd met vrienden. Heb al een paar keer gevraagd of hij rekening met mij wilt houden maar ik wil hem ook niet belemmeren omdat ik mij verveel.... Vriendinnen spreek ik wel af en toe maar die zijn natuurlijk ook gewoon druk. Ben het echt zat! 

Ik ben inmiddels 1.5 week met verlof (verlof startte met 30 weken hier ivm tweeling) en nu bijna 32 weken zwanger (morgen). Ik merk dat ik echt niks waard ben meer haha. Het is zo zwaar geworden, als ik ff een bezoekje Babydump heb gedaan is t al genoeg geweest voor een middag haha. Verder doe ik middagdutjes en kijk ik netflix/lees ik boeken. Maar echt activiteiten kan ik je niet aanraden. ;) 
De gyna verwacht dat ik de 37/38 weken wel ga halen omdat de kleintjes het tot nu toe super doen maar ik kijk wel op tegen de komende weken. Ik ben zo dik aan t worden en alles wordt zo fysiek zwaar op t moment dat ik benieuwd ben of ik uberhaupt nog wel overeind kom over een maand... pff!

hoi hoi, 
Ik lees eigenlijk al heel lang mee maar reageer bijna nooit! ben 15 aug uitgerekend en hier ook een stuitligging al 4 weken! dus ik ben wel een beetje nerveus aan het worden. een beetje rekening houden met dat het gehaald zou kunnen worden. Nou heeft iedereen om me heen onwijs het idee dat hij eerder gaat komen dan gepland. Herkent iemand dat? 
Zwangerschapsverlof vandaag begonnen!!! Ik ben een fotoboek op de ouderwetse manier aan het maken! met de foto's nog inplakken. Ook echo's enzo erbij.. Dood de tijd een beetje!! 
liefs 

Hoi Mandy! Ik had ook dat gevoel, dat hij eerder zou komen dan gepland. Maar toen ik dat tegen mijn verloskundige zei gaf zij aan dat schijnbaar bijna elke vrouw die voor t eerst zwanger is dat heeft ?. Merk in ieder geval dat ik (en mijn vriend ook) er echt niet vanuit ga dat hij blijft zitten tot 42 weken, maar we zullen zien.. ligt overigens dus ook nog steeds in stuit dus nog zien of het wel een gewone bevalling kan worden. Dat is het enige voordeel aan een keizersnede vind ik, dat hij dan een week eerder ofzo gehaald wordt ?. Ga jij zo’n versie proberen als hij niet vanzelf draait? Ik ben vandaag 35 weken en hij heeft nog precies één week voor m’n verloskundige een versie wil gaan inplannen.

Hey meiden,
Zo. Lang geleden haha. Op werk ligt het systeem eruit en toen dacht ik: oudersvannu! Eens even checken hoe het is met iedereen.
@Inge: hoe is het afgelopen??? Zitten ze nog veilig in je buik?
@Blooompje: ik denk dat ik me ook ga vervelen, daarom werk ik lekker door tot 36 weken. Ik woon ook nog in een nieuwe stad sinds paar maanden dus heb niet zoveel in de buurt nog. Dus nee. Ik denk dat ik gek zou worden. Ik vind wel, maar dat is mijn mening, dat hij wel op zaterdag ook rekening met jou kan houden. Helemaal nu je de hele week alleen bent thuis. 
Ik ben 32+4 vandaag. Ik moet dus nog 3,5 week werken. Overmorgen vliegen we lekker naar Spanje voor een weekje. Mn zwangerschap gaat voorspoedig, heb weinig klachten en ben nog maar een kg of 8 aangekomen denk ik. Ga dus lekker paraderen in mn badpakjes en bikinis met mn buikje. Fit to fly verklaring mee en samen op babymoon. Kan niet wachten. Zon zee strand lekker uiteten en slapen met AIRCO op de kamer :)

Hoi hoi! 

Ben nu 34 +3. En zo ontzettend moe.. Even douchen kost me al veel energie. Herkennen jullie dit?
Hen sinds gisteren ook steken onder in mijn buik / vagina.. zouden het indalings weeën zijn? 

Gebruiker10101843: Ik ben op dit moment 32 weken precies en heb ook veel last van vermoeidheid. En ik heb ook heel veel steken bij mijn vagina. Ik zou ook geen idee hebben wat het is, ik dacht ook misschien indalingsweeën 

Terug
Bovenaan