Uitgerekend augustus

Hoi allemaal, wat veel met verlof al!! Ik moet nog twee weken... maar wel kortere dagen, dus dat is wel fijn. 
En dat dingen energie kosten herken ik heel erg. De ene dag meer dan de andere, maar inderdaad soms na douchen al uitgeput.... ?
Vandaag de kraamhulp intake, wat wordt het dan echt! Ook vandaag de box in elkaar gezet, zo leuk dattie staat! 
Ik hoop ook zó dat ze eerder komt, week of 38... maar ja, dan kan het wachten wel heeeeel lang duren als het toch 40+ wordt!!! 
Hier lag de kleine met de laatste echo keurig met t koppie naar beneden, maar de dag erna bij controle weer niet... nog geen peil op te trekken. Nouja, ze (daar gaan we nog maar gewoon van uit...?) heeft nog even.

Zo bijzonder om alle verhalen te lezen!!! 
Zo te horen hebben mensen indalingsweeen.. hihi
hey MikkieX, Ik wil een versie proberen maar een stuitbevalling niet! heb daar gewoon een slecht gevoel bij! Ergens ga ik wel uit van een ks. Misschien om teleurstelling te voorkomen. 
Wel bijzonder om te horen dat de baby bij de ene nog zo draait en de andere al zo goed als vast ligt. 

Hoi dames!
Bizar hoe snel de tijd gaat hé! Gister dacht ik daar even over na en toen moest ik wel ff slikken bij de gedachte dat ik dat straks maar even allemaal moet fixen die bevalling. Ik weet wel het komt goed etc. Maar toch!
Ik begrijp helemaal als je al een tijdje verlof hebt dat je je gaat vervelen. Bij mij is dat nog niet het geval. Ik moet wel zeggen dat het lijkt alsof ineens alle moeheid eruit komt ofzo. De afgelopen weken op werk waren toch wel hectisch, en ik merk dat ik de weekenden ook niet meer vol kan plannen. Echt een oud wijf voel ik me.
Zo heb ik vorige week maandag voor het eerst in mijn leven migraine gehad, en afgelopen zondag weer. Ik merk wel dat ik daardoor ff on-hold ben gezet. Hoofdpijn ligt wel op de loer, dus veel drinken en veel rusten.
Ik heb wel de heletijd het gevoel dat ik iets moet doen haha.. maja dan ben ik weer te moe en lig ik weer half te pitten. Moe zijn na douchen herken ik me ook heel erg in! Raar en dan te bedenken dat ik nog 1,5 maand moet haha.. nou komt vast goed.

Hoi allemaal,
Hier nu ook verlof sinds gisteren. (ben met 34 weken met verlof) Tot nu toe vooral lekker rustig aan gedaan. Merk dat mijn lichaam de rust echt nodig heeft. Heb wel allerlei plannen qua fotoalbums afmaken, veel lezen etc. Maar ik moet nog eens zien wat er allemaal van komt. Ben eerst maar eens begonnen met alles wassen. Voor nu verveel ik me nog niet, maar ja heb nog genoeg weken te gaan;-)
Merkte dat ik afgelopen weekend met het warme weer ook dikkere voeten kreeg. Dat is gelukkig weer wat afgenomen. Hoop dat het voorlopig zo blijft. Hin en mii mandy: is het bij jullie ook al minder nu het minder warm is?
Voel mijn bekken de laatste dagen weer meer, misschien is het idd van het indalen wat een van jullie eerder al opperde. 
Voor degenen die nog aan het werk zijn: succes nog even. Voor de dames die al met verlof zijn: geniet ervan!

Vanmiddag door mn enkel gegaan en viel bijna op de grond, kon me nog net vasthouden. Hierdoor kwam er zoveel druk op mn bekken dat deze nu echt zoveel pijn doen! Ik verga echt van de pijn als ik beweeg en moest er net gewoon van janken toen ik wilde zitten na het liggen op de bank. Bah. :( 

MoiX mijn bekkenpijn is juist afgenomen de afgelopen tijd. Eerst deed dat bot heel erg pijn en nu niet meer. De fysio zei dat als ze eenmaal goed indaalt dat ze niet meer op dat bot duwt (ze dacht dat haar hoofdje daar precies tegenaan zat). Maar snel wandelen zit er wel echt niet meer in, dan gaat het pijn doen..
Ik wil ook wat meer het squatten etc gaan oefenen als voorbereiding. Ik moet mn geboorteplan maken en aangeven welke houdingen ik wil, maar dat weet ik nog niet echt. Ik denk ik zie wel tijdens de bevalling. In ieder geval niet liggen op mijn rug. Hoe denken jullie daarover?

Terug
Bovenaan