Uitgerekend augustus

Hahahaha IngeG, pretpakket, goeie naam ervoor! Vooral die bedpan!?? ?Verschrikkelijk! 
Hier steeds harde buiken, doe gewoon teveel... en wil teveel. Bijan vakantie en verjaardagen van de oudste 2, dus traktaties en zo... gelukkig neemt hun vader de kinderfeestjes dit jaar voor zijn rekening!
Kijken jullie 'Bevallen met...' op TLC? Vind het wel leuk merk ik! In ieder geval heel wat leukere filmpjes dan die ik op de 'beval-avond' te zien kreeg!
Hier komt een hoog-laag-bed beneden. Moest me er echt overheen zetten, zo'n oude-zieke-mensen-bed... maar ben nu aan het idee gewend. Is veel handiger hier voor m'n man-met-handicap. Lekker vanuit bed netflixen de laatste weken! ?

Lol dat pretpakket! Ik ben voornamelijk heel blij met mijn douchekrukje. Voelde eerst ook alsof ik 80 ben, maar zittend je benen/voeten kunnen wassen (en rugpijn weg kunnen douchen) is zoooo fijn. Kan m niet meer missen!
En dat 'Bevallen met...' is echt niks voor mij heb ik gemerkt. Krijg ik nachtmerries en huilbuien van, haha! Ik moet gewoon met oogkleppen op de bevalling ingaan, als ik te veel nadenk/lees/kijk over bevallingen is t alleen maar mentaal niet uit te houden hier.

Vannacht had ik veel pijn in mijn buik en rug en ook is de kleine erg onrustig. 
Elke keer steken onderin mn buik.. mijn bloeddruk is altijd goed op controle dus dat zal het niet zijn.. 
Iemand een idee wat de buikpijn veroorzaakt? Moet de laatste dagen ook vaak naar het toilet.. (ontlasting) 
Maandag weer controle bij de vk! Ben nu 36 weken

Hoi gebruiker! Ik heb dit de laatste week ook regelmatig gehad (ben 36+4). Volgens mijn vk is het de indaling en misschien al wat verstrijken van de baarmoedermond. Zolang je de kleine goed blijft voelen en het geen regelmatige ‘weeën’ zijn is er niets aan de hand en hoef je je geen zorgen te maken. Dat zei mijn vk hierover in ieder geval :) Maar vraag het anders nog even aan de vk vandaag! 

Bij ons is helaas een groeirestrictie vastgesteld (hij groeit niet echt meer) en heel weinig vruchtwater. Waarschijnlijk zullen ze hem eerder gaan halen en wordt het dus toch een juli kindje en geen augustus ?.

Mikkiex dankje voor je reactie! Dan weet ik een beetje wat het inhoud! Hihi
Wat vervelend dat je kindje niet meer groeit en eerder gehaald moet worden! Hopelijk gaat alles goed met de kleine!

@hin haha die video was echt vreselijk eh! Mijn man vond echt helemaal niks. Ik ben wat dat betreft wel wat gewend en gelukkig zat er iemand met haar hoofd voor dus kon ik af en toe ff schuilen.
Dat bevallen met.. is een stuk aangenamer!
@mikkieX spannend zeg! Hou ons op de hoogte! Ben erg benieuwd.
Hopen dat het niks ernstigs is en dat ze gewoon wat eerder 'hoort' te komen. Heel veel succes en sterkte aankomende dagen!

Vanavond ga ik naar die opvoed en borstvoedings avond.. vorige week was ik helemaal de tijd vergeten en lukte het me niet om er bij te zijn.. ik hoop dat ik niet te veel gemist heb! (A) Maar goed anders zal het wel niet zo'n ramp zijn.
Morgen (Vrijdag) de liggings echo, ook wel weer spannend. Niet dat ik denk dat ze in een stuit ligt. Ze ligt al een aantal weken lekker naar beneden met dr hoofdje, ben vooral benieuwd of ze al wat meer gedaald is.
:D zo leuk nog maar eventjes!

Gebruiker, zijn inderdaad indalinsweeën! Ik heb ze deze week ook gehad, ik voelde ontzettend veel druk achter mijn schaambot, veel krampen onderin de buik en ook wel wat rugpijn. Ik voelde echt heel duidelijk een hoofd naar beneden zakken, maar dit is natuurlijk ook mijn tweede zwangerschap. 
Ik heb maandag echt veel te veel gedaan en vandaag ook weer. Op een of andere manier vind ik het echt heel lastig om mijn rust te pakken. Ik wil graag de babykamer af hebben en morgen vier ik mijn verjaardag, aangezien volgende week (op mijn werkelijke verjaardag) heel veel mensen al op vakantie zijn of niet kunnen. Dan vind ik toch dat het huis in orde moet zijn en kan ik dat niet van mijn man vragen. Of ja, dat kan wel, maar die doet het dan anders of niet op tijd haha. Het slapen is nog steeds dramatisch, ik merk ook echt dat ik er klaar mee begin te raken - met dat zwanger zijn. En dat terwijl ik nog 6 weken moet en eigenlijk heel graag met 40+1 wil bevallen ivm de speciale datum van die dag... Ik denk alleen dat die van ons het daar niet mee eens is en net als onze eerste gewoon eerder gaat komen. Over 1,5 week hebben we de liggingsecho, maar ik verwacht daar geen rare dingen uit aangezien de baby aan het indalen is en al ruim 6 weken met het hoofd naar beneden ligt.
Mikkie, onze eerste zoon was ook erg klein. Ik had toen wel voldoende vruchtwater, maar op het eind was de groei blijkbaar ook vrij sterk gestagneerd. Wat verwachten ze nu aan gewicht en grootte van je kindje? Onze zoon was met de geboorte (net aan) 46 cm en 2700 gram rond.

Terug
Bovenaan