Oh Jomie dat klinkt best nog als een ‘fijne’ bevalling, zo snel! En goed te horen dat jullie zoontje zich goed ontwikkelt. Sommige kindjes zijn natuurlijk ook gewoon wat kleiner gebouwd. Hoe gaat het deze zwangerschap? Is het weer een ‘kleintje’?
Hin inderdaad, we worden wel goed in de gaten gehouden, dus dat is wel heel fijn vind ik!
Dais oh ik weet hoe je je voelt.... spannend zeg. Bij ons is hij dus niet gedraaid, maaaaar ikzelf ben destijds wél gedraaid nog met 37 weken, na een hele stuitzwangerschap. Houd dus hoop! En kijk anders eens op youtube naar ‘spinning baby’, baat het niet dat schaadt het niet!
Samm ook spannend.. hoe kon ze dat zien aan de vorm van het hoofdje, weet je dat ook? Ik zou zelf wel de versie proberen als ik jou was, maar ik snap je twijfel ook hoor. Wat mij wel hielp was te bedenken dat ze ook direct stoppen met de poging als jij het niet meer wil. En dat ze de baby niet met ‘kracht’ draaien maar hem een klein ‘zetje’ geven en de rest dan zelf laten doen. Maar laat je goed voorlichten!
Maandag hebben wij in principe een afspraak in het ziekenhuis voor de versie, maar ik weet door alles wat nu speelt niet helemaal zeker meer of ik het wel wil. Afgezien van dat de kans dat het lukt bij mij, mede door de groei en het vruchtwater (maar ook door andere factoren als geen soepele buik en eerste kind), al heel klein is (rond de 10%) vind ik het met de conditie van ons kindje nu misschien niet zo’n fijn idee.. maargoed we gaan er sowieso heen, en waarschijnlijk ook, als de versie niet lukt of we besluiten het niet te doen, DE datum afspreken. Gaat zooo snel de laatste weken! Hebben jullie dat ook?!
Heel verhaal ?