Uitgerekend augustus

Wat leuk allemaal! Gefeliciteerd.

Ik heb gisteren en vanmorgen een positieve test gehad. Aan het einde van de week (als ik het vol houd :)) doe ik er nog een. Hebben jullie direct de verloskundige gebeld of eerst even afgewacht?

Ik heb vandaag weer 2 testen gedaan, eerst de sensitest die was heel vaag, dus daarna maar eentje van clearblue en die was heel duidelijk 1-2 weken zwanger. Mijn uitgerekende datum zal dus rond 3 augustus zijn

Hallo allemaal!
Gefeliciteerd voor degene die zwanger is!

vanmorgen heb ik ook een test gedaan en die was positief! Mijn menstruatie zou donderdag moeten komen dus ik doe die dag of vrijdag nog een testje voor een soort van extra check hihi!

mijn God wat zijn we blij en wat is het spannend! 

Ik heb wel een stekend soort kramp achtig gevoel in m’n baarmoeder. Lijkt op (lichtere) menstruatie krampen. Maar lees overal dat dat er bij hoort omdat je baarmoeder uit aan het rekken is etc.
verder pijnlijke borsten en met vlagen misselijk en weinig eetlust! 
Spannend!!

@wys
Ik loop bij de gynaecoloog die heb ik gelijk gebeld en de 19e december staat de eerste echo gepland omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad daarom loop ik bij de gynaecoloog.

Gefeliciteerd allemaal,wat gezellg zoveel zwangeren ?
hier ik heb 10 dec al de eerste echo staan  inwendig hopelijk zien we gelijk een mooi klein flikkerlichten! 
Hebben er veel last van misselijkheid? Of andere kwaaltjes. Moet zeggen dat ik bij deze tweede zwangerschap meer lichaamlijke ‘klachtjes’ voel dan de eerste. Optijd het bedje in en lekker bij tanken. 

Terug
Bovenaan