Uitgerekend augustus

Het gaat spannend worden op dit forum.. het is augustus! Zelf ben ik overmorgen (3-8) uitgerekend, dus nu 39.5. Sinds gisteravond heb ik om de zoveel tijd pijnlijke krampen in een soort band rond mijn onderbuik en rug. Absoluut niet regelmatig.
Zo lastig, aangezien ik geen idee heb hoe een echte wee voelt.. Het is in ieder geval wel pijnlijk, komt langzaam op (als een 'golf') en ben weer pijnvrij zodra het weg is. Klinkt wel bijna als een wee.. Én gisteravond slijmprop verloren, dus wie weet! Afwachten maar.. gelukkig in de koelte. :)

Succes allemaal!

Lisanne die harde buiken en diarree kunnen een voorteken zijn! Spannend! 
Lisetteaugustus hoop voor je dat het doorzet! In iedergeval wel een goed teken dat je je slijmprop bent verloren. Duurt niet lang meer nu! 
Vanmorgen rond 7uur is mijn vruchtwater gebroken. Eerst twijffelde ik zag ook er ook wat roze bloed in. Inmiddels blijf ik continue scheuten vruchtwater verliezen. Verloskundige is ook geweest en komt vanavond nog even het hartje luisteren als de weeën nog niet zijn doorgezet. Het moet binnen 24 uur doorzetten dus ben benieuwd! Vind het zo spannend ben er misselijk van. Kan me ook nergens op concentreren haha. Morgen ben ik uitgerekend dus waarscheinlijk zal hij op de uitgerekende dag geboren worden, dat is helemaal geweldig! 

Bloompje, wat spannend ook! En zo bijzonder dat hij zich zo precies voor/ op de uitgerekende dag aandient! Ik hoop voor je dat het snel doorzet! Hier lijkt alles juist weer rustiger te worden, dus maar gewoon relaxen en kijken wat het doet.
Succes met wachten en de spanning!

bloompje wat spannend!! En wat bijzonder dat je morgen uitgerekend bent! Succes met de bevalling!
Ik ben morgen 39 weken en heb nog nergens last van. Ook niet voor voorweeen.. ben bang dat ze tot week 42 blijft zitten... 
Zijn er meer die nergens last van hebben qua voor tekenen?

Bloompje wat spannend!! En wat mooi als het precies de uitgerekende dag wordt! Succes de komende 24 uur (of meer, maar hoop ik niet). Hoop dat het vanzelf doorzet ??.
Babygirlaugustus ik heb eigenlijk ook nergens last van (gehad) qua voortekenen. Ben nu 39+4 en buiten wat harde buiken en een heel drukke baby ineens de afgelopen week ook niks bijzonders gemerkt. Maar kan zeker nog komen hoor! 
Wij zijn inmiddels in t ziekenhuis en het wachten is begonnen.. nog een paar uur! Zo onwerkelijk. Iedereen fijne dag vandaag, ik laat wel iets horen als hij er is ergens de komende dagen ;).

Hoi Dwaallichtje! Leuk dat je bij ons komt, al had je allang willen bevallen natuurlijk. 
De oudste van 11 kan zich idd zorgen maken maar we praten veel en weet dat het tijdelijk is en dat hij snel weer thuis komt. De jongste van 6 weet niet beter natuurlijk.  Lijkt het allemaal prima te vinden . We praten er dan ook wel veel over en leggen het uit, weten ook wanneer en wat we steeds in het AMC doen en wanneer hun broertje komt :) 
Bloompje Wat spannend zeg! Bij mij lieten ze mooi mij 2,5 dag lopen hoor, met vruchtwater verlies, fijn dat ze nu wat eerder gaan ingrijpen...toch? Of weet je dat nog niet, mocht je geen weeen krijgen. Ik werd op de 3de dag ingeleid, moest daarvoor elke dag naar het zhuis om te kijken of ik nog genoeg water had en of hij het goed deed. 
Lisette. Dat klinkt ook bekend hoor! Spannend en ontspan..hoe dan? Geen idee maar dat is wel het beste haha. Film kijken? Lezen? 

Jammer dat het bij jou weer rustiger wordt Lisanneaugustus maar je weet het nooit. Het kan zomaar ineens gebeuren! 
Bedankt babygirlaugustus ik had ook tot vorige week nergens last van hoor! Was ook heel bang dat hij met 42 weken zou blijven zitten. Was alleen de laatste dagen wat meer moe maar dit is ook logisch als je hoogzwanger bent dus ik weet niet of dat een voorteken kon zijn. En gister wel veel last van harde buiken gehad maar die doen bij mij nooit zeer alleen voelt m'n buik aan als een voetbal dus ik was er niet zo mee bezig. Maar betekende dus toch dat het gister aan het rommelen was.
Aan de ene kant wel fijn dat bij mij m'n vruchtwater eerst is gebroken dan weet ik zeker dat hij vandaag of morgen geboren gaat worden. En nu ik toch nog geen weeen heb kan ik rustig hier in huis alles klaar maken enzo! Maar ook wel lastig dat ik continue scheuten verlies met dingetjes doen! Ben wel zenuwachtig voor de weeën hoor pff!!!! 

Terug
Bovenaan