Uitgerekend augustus

Miesie,
Nee nog niks geen tekens..  blijf wel een waterig iets verliezen in druppels maar ik denk dat het afscheiding is aangezien het de nacht niet zo was helaas..
Vanmorgen even aankijken en anders de verloskundige even bellen.. 

Gefeliciteerd met Sep!! Wat een mooi nieuws allemaal. :)
Citrus, succes bij je afspraak straks. Kan geloven dat je er helemaal klaar mee bent zo... pfff.
Babygirlaugustus, dat heb ik al een paar weken, 1x zelfs laten testen door gyna en was gewoon afscheiding bij mij. Maar hoeft niks te zeggen over jou. Bij twijfel 'ff bellen, ze kunnen het makkelijk testen!
Ik ben er inmiddels echt helemaal klaar mee. Ik ben inmiddels van plan om tijdens mijn 'Red je het nog een week?'-afspraak maandag in het ZH aan te geven dat dit niet het geval is en ze de tweeling van mij met 37 weken mogen halen ipv nog een week door te lopen. Ik slaap ontiegelijk slecht, heb veel last van harde buiken en rugpijn (al tijden) en ben gewoon algemeen fysiek in zo'n slechte staat inmiddels... Denk niet dat ik de geplande datum om in te leiden (11 aug.) ga redden zo. We zullen zien wat ze er maandag van zeggen... Zou fijn zijn als ze bijv. dinsdag of woensdag al kunnen gaan inleiden.

Ah Kim, wat vervelend dat je je zo voelt! Op een gegeven moment ben je er ook echt klaar mee hè? Je wilt gewoon even weer je lijf terug en al die ongemakken weg. Nu is het herstel na een bevalling natuurlijk ook geen pretje, maar dat is wel anders dan dat je al dat gewicht met je mee moet sjouwen en zo. Ik hoop dat ze naar je luisteren en dat je de kans krijgt om de kids eerder te ontmoeten!
Vanochtend had ik iets raars, ik voelde me echt mega ongesteld. Terwijl dat natuurlijk niet kan haha. Vooral een zeurend gevoel in de onderbuik en een raar gevoel 'daaronder', zoals altijd met mijn menstruatie. Ik heb van woensdag op donderdag echt super goed geslapen voor mijn doen, maar vannacht was het weer dramatisch: om 2.30u maar even in de douche gaan omdat ik nog steeds niet geslapen had. Dus lag om 3 uur ongeveer in bed, ik ben ergens tussen 3 en half 4 in slaap gevallen en zoonlief was om 7 uur alweer wakker. ;) Ik merk echt dat ik naar dit weekend toe aan het werken ben, maar ben ook bang dat het dan een teleurstelling wordt. Dus probeer nog wel nuchter te blijven hieronder.
Citrus, succes met je echo vandaag! Let's hope for good news!

Goedemorgen! Gefeliciteerd met SEP! Wauw wat leuk om telkens goed nieuws te lezen!

Succes vandaag Citrus!
Man, wat is het toch gek eh! Zometeen hebben wij ook allemaal ons kleintje in onze armen. Byzar. Zelf denk ik dat ze bij mij nog wel even blijft zitten ben inmiddels 38+5. Mijn man heeft al geen geduld meer haha..
En ik krijg om me heen wel telkens apjes oeh het is bijna zover eh! terwijl ik zoiets heb van nou.. valt nog wel mee hoor.. zeker nog anderhalve week! Merk dat ik die opmerkingen nu wel irritant begin te vinden.. Maja dat komt vooral omdat ik zelf echt denk dat ze pas komt na de uitgerekende datum. En heb er opzich wel vrede mee. Ik ben ook gewoon lekker aan het cocoonen, tijd voor mezelf. Ramen wassen beetje rommelen en niksen. Ik begin ook steeds meer te beseffen hoeveel tijd ik nu nog heb om met mezelf te chillen en even lekker tot rust te komen, straks is het natuurlijk alles voor ons kleine meisje, en dat is ook helemaal prima. Maar kan zo genieten van mijn tijd voor mezelf nu! Heerlijk!

Baby is eigenlijk al helemaal ingedaald, en het voelde wel anders dan indalen. Maar het zou kunnen dat de baby aan het draaien was en ik daardoor zo'n gevoel had! Vond het alleen zo raar om me weer ongesteld te voelen, terwijl ik begin november vorig jaar voor het laatst een menstruatie heb gehad ?

Jomie, ik herken dat wel, zo'n zwaar-druk-achtig gevoel van onder. (Alsof je tampon helemaal vol is. ?) Heb zelf geen last van m'n buik, maar dat heb ik tijdens menstruatie ook nooit.  
Citrus, hoe ging het??
Kim, echt he, voor jou dubbel zo zwaar! Nog éventjes volhouden!
Je lijf weer terug, kijk ik ook naar uit. Gewoon omdraaien in bed, zonder te puffen. Geen harde buik als je op staat. Normaal bukken om iets op te rapen... ach het zijn de laatste weekjes, hoe dan ook! 

Terug
Bovenaan