Uitgerekend augustus

Hier nu ook 39 weken volgende week vrijdag (9de) uitgerekend.
Maar opeens van de een op andere dag ben ik er klaar mee. 
Kom er gewoon nu maar uit ;) rommelt al wel een weekje heel veel harde buiken, af en toe wat kramp. Verlies veel afscheiding en heel de zwangerschap last gehad van verstopping en nu moet ik al een aantal dagen achter mekaar. Dus hoop dat dit toch wel tekenen zijn dat het niet lang meer opzich laat wachten... Ze ligt al een aantal weken ingedaald na de laatste controle ligt ze nu ook vast met d'r hoofd in m'n bekken. Dus ben benieuwd.. Iedereen ook nog succes met de laatste loodjes! 

Lavendeltje het is net of ik mijn verhaal lees!
Vandaag zo'n baaldag. Wil zo graag bevallen. Elk teken of iets wat er gebeurt hoop ik erop dat het begonnen is.. ben ook 9 aug uitgerekend. En ook dunne ontlasting laatste dagen 3 keer per dag... 
Verder rommelt het hier niet helaas. Wel veel afscheiding sinds gister... 

Hey dames wat herkenbaar!
Hier morgen 39 weken en ook vandaag echt beetje klaar mee. Voel me verder wel prima alleen heel moe maar van mij mag de kleine wel komen. Af en toe wat harde buiken soms wat krampjes maar dat is het dan.
Hopelijk hoeven we niet lang meer te wachten! ?

Ah toch wel fijn dat er meer zijn met dat gevoel, dacht al zal wel weer aan mij/hormonen liggen.. 
Ben zelfs gisteren weer een rondje wezen rijden op m'n paard, dacht wie weet zet het dan wel door... Maar behalve spierpijn en een beurs stuitje helaas niks haha.. 

Ohhh jij durft om nog paard te gaan rijden hihi..geweldig!
Ja ik heb het eigenlijk ook pas sinda vandaag dat ik denk nu ben ik er klaar mee. Maar misschien is het morgen wel weer over gewoon even een minder dagje. ;) 
We gaan morgen als alles nog rustig is maar wat leuks doen dan gaat de dag ook wat sneller om ?

Het is augustus en ons topic is gelijk een stuk actiever. Leuk en gezellig:) Ook klaagverhalen delen is prima. Gedeelde smart is halve smart he. Fijn om herkenbare verhalen/gedachtes te lezen.
Mikkie: gefeliciteerd met Sep! Nu hopelijk lekker aan het bijkomen en genieten met z'n drietjes.
Kim: Nog even doorzetten dit weekend. Hopelijk kunnen ze begin volgende week de inleiding plannen. Vind dat Jut en Jul het al lang hebben volgehouden hoor! 
Jamie en Hin: ik herken het drukkende gevoel van onderen wel. De kleine ligt bij mij al diep (en vast) in het bekken en ik schrijf het daar aan toe. 
@ de rest (veel hebben nu herkenbare verhalen en ik kan even niet alle namen onthouden): ben nu ook bijna 39 weken. Heb veel harde buiken en mijn nachten worden erg vaak onderbroken door plaspauzes, dus slapen gaat matig. Soms ook nachtelijke (niet regelmatige) krampen, maar nog niets dat doorzet. Ik trek het met deze temperaturen wel een stuk beter dan met de hittegolf, maar van mij mag de kleine wel komen. Kijk er erg naar uit om hem/haar eindelijk te bewonderen. Maar ja, nog geen duidelijke tekenen hier. Dus voorlopig maar lekker cocoonen thuis. Ik probeer wel nog wat in beweging te blijven, dus ga morgenochtend nog gewoon naar Mom in balance en probeer iedere dag toch wel even wat te wandelen. 
Allemaal veel succes met de laatste loodjes. Hopelijk is er snel weer mooi babynieuws:) 

Fijn inderdaad om meerdere "klaagverhalen" te lezen, heel herkenbaar! En dank voor de lieve woorden. Ik ben net bij mijn man even helemaal mentaal ingestort en hij gaf aan dat ik echt moest bellen naar het ZH. Gedaan, krijg nu slaappillen om t weekend door te komen. Hoop dat t helpt! 

Ooh Kim goed gedaan! Even aan jezelf denken ook.. hoop dat je er goed mee kan slapen dat scheelt vast al iets. En dan volgende week hopelijk inleiding zodat je niet nog een week door hoeft te hobbelen ?
Succes met de laatste loodjes en hopelijk goed slapen en een beetje fijn weekend! 
Lfs 

Terug
Bovenaan