Uitgerekend augustus

Hi allen,
Mijn eerste berichtje hier en ben nu 37+3. Ik mag heel mijn zwangerschap eigenlijk niet klagen en gaat allemaal volgens het boekje. Al vond ik de eerste 12 weken stom. Maar voel me nu eigenlijk nog steeds super. Heb alleen sinds vandaag een misselijk gevoel en alsof ik ongesteld ben en een tampon in heb, ofzo. Heel vreemd.
Hopelijk blijft de kleine nog even zitten, maar ik ben benieuwd. Iedereen veel succes en genieten van de kleine spruit(jes) zodra ze er zijn.

Jamie en hin die krampen en zware gevoel en eigenlijk echt menstruatiepijn heb ik nu al 2 wk voor Mn gevoel. Wordt nu wel steeds meer (37+1) gister echt zon 5x per dag. Vraag me ook steeds af wat er gebeurt daarbinnen. Ze ligt helemaal ingedaald weet ik. Dus misschien draaien, maar ik hoop ook ergens  dat mijn baarmoedermond aan t verweken is en dat je dat voelt. Heb ook altijd wel echt heel pijnlijke menstruaties en deze krampen lijken er wel op. Probeer maar te denken dat ik hiermee kan oefenen in ontspannen terwijl ik pijn heb.
s Nachts ook steeds wel wakker. Ik moet ook steeds vaker naar de Wc en heb na het avondeten nj standaard n soort kramp en opvliegers (gelukkig vorige week met de hitte nog niet). Gewoon een stukje wandelen wordt ook echt steeds moeilijker want ik voel haar zo laag zitten en krijg dus steeds kramp. Kan me haast niet voorstellen dat ze tot 40 wk blijft zitten.. dan worden de komende 3 weken wel heel zwaar.. hebben jullie ook dit soort dingen? En lang gehad?
en gefeliciteerd met sep! En de andere dame (vergeet steeds de namen) met de tweeling, hou vol nog even en je hebt de 2 lieve guppies in je armen.

@Gummybeer... de krampen ect herken ik niet zp zeer maar wel dat ik de kleine laag voel zitten ook met lopen enz. Vandaag 39 wkn..voel met lopen echt druk op het bekken maar probeer toch nog wat dingetjes te doen anders duren de dagen ook zooo lang.
Vandaag gaan we als het lukt nog eens even naar babywinkels haha ( niet dat we nog iets nodig hebben, maar tis gewoon leuk)
Wanneer moeten jullie weer op controle? 
@citrus hoe was je echo gisteren??
@kimkeertwee hopelijk heb je wat beter kunnen slapen? 

Hoi hoi, 

Echo was niet heel goed, hartslag veel te hoog en willen nu geen risico nemen. Ik was er om 9uur gister en ben er nu nog ,) mag niet naar huis totdat hij er is. 
Ballonkatheter geplaatst, want had 0,0 ontsluiting en nog harde baarmoedermond, 4uur later viel hij eruit en gisteravond nieuwe want was maar 1 vinger iets open en dat was te weinig om vliezen te breken. Dus nu wachten. Af en toe aan de ctg en gaat nu wat beter met hem. 
Dus...1 deze dagen ga ik bevallen... hopelijk vandaag en hopelijk is er plek voor meneer op de IC, anders moet ik naar ander Zhuis. 
Duimen dames!! 
Oja ben nu 36.5 weken. 

Wish me luck!! 

Citrus, super veel succes! Erg jammer dat de echo niet helemaal was waar jullie op hoopten, maar aan de andere kant nemen ze het zekere voor het onzekere en houden ze jullie goed in de gaten. Ik hoop dat jullie kleine man het super gaat doen en voor jou: JE KAN HET! ;)
Ik voel de baby ook wanneer ik loop, soms kan ik al eigenlijk niet van de bank naar de keuken komen zonder veel ongemakken en soms kan ik buiten een eindje lopen. Maar heel veel meer dan 10 minuutjes lopen, lukt me echt niet meer hoor. Dan krijg ik last van mijn rug, bekken en ik voel de baby dan echt mega zitten beneden. Sinds vannacht heb ik veel last van mijn buik, steeds wat pijntjes, druk en de baby was vannacht echt ineens SUPER druk. Ook had ik heel veel last van lucht. Ik vraag me soms ook af of ik niet gewoon een blaasontsteking erbij heb. Ik heb de afgelopen dagen echt wel te weinig gedronken en vind mijn urine toch wel aan de donkere kant... Dus eventjes wat beter drinken en goed in de gaten houden. Daarnaast ben ik benieuwd of de kleine besluit te komen een dezer dagen, of dat hij/zij me voor de gek houdt en gewoon nog 1 of 2 weken blijft ziten :p Ik heb trouwens donderdag weer controle.

Citrus! Wat spannend voor jullie. Ik geloof dat het helemaal goed komt. Jij bent sterk en jullie kleine man ook. Het gaat even met een omweg, maar ook dan komen jullie er. ??
Jomie, hier precies hetzelfde, soms loop ik een stukje en gaat het prima en soms hortend en stotend en puffend alleen maar van de bank naar de wc ofzo...
Ik moet zeggen dat ik prima slaap, sinds het koeler is. Wel 3x per nacht naar de wc, maar slaap dan weer snel. Voelt wel erg fijn! Gister alle kleertjes gewassen. Maar het gaat hier wel een beetje als bij Jan Steen. Heb geen overzicht en orde en doe alles tegelijk en door elkaar, waardoor ik niet het gevoel heb er al klaar voor te zijn... zo bedacht ik gister dat ik nog geen (hoes)lakentjes heb voor de wieg... straks nog maar even naar de Hema.

Ohh Citrus! Goed dat ze jullie goed in de gaten houden! Hopelijk gaat de bevalling snel doorzetten en is er ook daar plek voor jullie kleine mannetje zodat jullie niet weg hoeven! 
Heel veel succes en sterkte in deze spannende tijd! Ik denk aan je!
Lfs

Terug
Bovenaan