Uitgerekend augustus

Hier de laatste loodjes.. die letterlijk het zwaarst wegen. Heb zo’n pijn vanwege de druk op mijn schaambot. Iemand nog tips hier tegen. Weet niet hoe ik moet zitten, lopen of liggen..
Ik word waarschijnlijk volgende week ingeleid omdat mij suikers te hoog zijn. Ben nu 38,1 en tegen die tijd bijna 39 weken. Verwacht niet dat het vanzelf komt, t is erg rustig in de buik. Baby beweegt ook minder, wel genoeg, bij jullie ook? 

Ohh spannend als ze volgende week gaan inleiden. Geen tips tegen de pijn.. voel wel wat druk maar niet echt last van. 
Verder beweegt de kleine nog prima hiee in de buik... schopt en trappelt genoeg en hard ? nog maar even van genieten?

Hey Samm, helaas ook geen tips tegen de pijn. Behalve dat ze aanraden dat je wel moet blijven bewegen ondanks de pijn en verder genoeg je rust nemen! Hier was de baby afgelopen week ook een stuk rustiger, maar inderdaad nog wel genoeg aanwezig. Gisterenavond was echter een heel ander verhaal, ineens drukker dan alle weken ervoor bij elkaar! Dus kan zomaar omslaan ;) 

Hier 38 wk en ik ben het een beetje zat. Ik kan niet zoveel meer, met name lopen is erg onprettig omdat het dan heel erg drukt beneden.
Verder continue het gevoel alsof ik moet plassen omdat ik telkens trappen of vuisten in mijn blaas krijg. En als ik dan ga komt er haast niks.
Eigenlijk hoop ik dat ze bij een vlg controle gaan voelen of er al iets aan de hand is, maar dat doen ze vast niet zonder reden.

Hier ook babynieuws!
Ik schreef afgelopen week over de golfbewegingen die op weeen leken (dacht ik, alles was nieuw).
Dat bleek zo te zijn! Afgelopen donderdag  is ons meisje Noë geboren, met 39.5 weken. Alles gaat goed en we zijn heel blij en trots! ♥️
Ik hoop later meer tijd te hebben om weer mee te lezen hier, nu vooral weer heel druk (overgang van verlof en alle tijd van de wereld hebben naar een kraamweek..).
Succes met de laatste loodjes allemaal!

Bedankt voor de felicitaties! Het is echt zo bizar leuk en heftig tegelijk. Kan om alles huilen, maar ben ook heel gelukkig, en soms ineens heel bang of ik alles wel goed doe. Hoort erbij geloof ik :). Wij zijn sinds vandaag gelukkig weer thuis. En ik voel me eigenlijk best prima, mijn vriend moet me soms herinneren dat het toch best een buikoperatie geweest is en ik rustig aan moet doen.
Citrus wat super vervelend om te lezen dat de echo niet zo goed was :( laat de kleine nu dan ook maar snel komen, zodat je wat dat betreft in ieder geval verder kunt en meer duidelijk wordt. Ik denk in ieder geval aan je!! ??
Lisette ook gefeliciteerd met Noë! Donderdag was a good day to be born ;). Geniet ervan!

Terug
Bovenaan