Uitgerekend augustus

[quote quote=10230216]Ik werk even alles bij tijdens mijn bevalling . Het is hilarisch. Zet mezelf er later ook even bij haha[/quote]
Succes Citrus! Ik denk aan je ??

Hallo allemaal,
Wat leuk dat er een forum is voor de dames die in augustus uitgerekend zijn.
Graag zou ik mee willen kletsen en op het lijstje komen te staan.
Ik ben uitgerekend op 28-08-19 van ons eerste kindje, het wordt een meisje en zijn dolgelukkig!! 
Iedereen succes met de laatste loodjes :)
Liefs,
Ashley

Bedankt voor de felicitaties allemaal! Het is overweldigend, de liefde die je voor je kleintje voelt, wauw..
Mikkie, ook gefeliciteerd! Prachtige datum inderdaad! ? Geniet van elkaar!

Wat leuk, de eerste baby’tjes geboren. Van harte gefeliciteerd meiden!
Voor de andere dames; succes met de laatste loodjes. 
Ik ben nu 39+3 en niet echt voortekenen of iets. Ben benieuwd wanneer de kleine meid zich komt melden. As donderdag kan de verloskundige kijken of ik ontsluiting heb en eventueel strippen, ik ben dan precies 40weken. Iemand hier al ervaring in? En laten jullie je wel of niet strippen en waarom?

Mxxx ik ben zaterdag 40 wkn als de kleine er niet is en vrijdag het mogelijk is om te strippen laat ik het wel doen. Hopelijk zet dan de bevalling vanzelf door in het weekend en is inleiden misschien niet nodig. 
Maar ja we hebben nog een paar dagen al heb ik niet het gevoel dat er voor die tijd iets gaat gebeuren maar je weet het natuurlijk niet. 

?Gefeliciteerd met Noë, Lisette! ?
Hier is zojuist het hoog-laag-bed gebracht... ? Moet er echt aan wennen, maar voor hier een goeie oplossing! Ik ben 1 van de laatste en merk dat ik van al die baby-verhalen en strip-vragen en zo, wel een beetje ongeduldig wordt!!!

Terug
Bovenaan