Uitgerekend augustus

Vanavond is het dan zo ver, dan wordt de ballonkatheter geplaatst. Ik merk dat ik er echt aan toe ben om mijn kleintje te ontmoeten! Ook enorm benieuwd hoe snel alles zal verlopen vanaf het moment dat de ballon is geplaatst. Misschien ben ik morgen rond deze tijd al wel mama! Zo'n gek idee.. 

Hoi dames! Ik introduceer graag aan jullie... 
Lucas & Eefje!
Geboren op 5 augustus, 50min na elkaar na een spontane, niet ingeleide, vaginale bevalling! Het was een hele zware bevalling en ik ben goed beurs, maar Lucas en Eefje doen het geweldig! Ze zijn met 37+1 geboren. :) 
P.s. blijkbaar behoor ik tot 5% vd mensen waar de ruggenprik, zelfs op zwaarste dosering, niet werkt. Heb ik weer!

Ohhh Kim van harte gefeliciteerd! 
Leuke namen en super fijn dat de bevalling toch spontaan begonnen is. Wel balen dat de ruggenprik je niet geholpen heeft. Maar nu lekker genieten van je 2 kleine mupjes ??
@citrus hoe is het met jullie?? 

Wat leuk dat er nu steeds weer babynieuws is!
Lisette: nog gefeliciteerd met jullie kleine dame. 
Kim: ook jij van harte gefeliciteerd met Lucas en Eefje! Super dat de bevalling spontaan op gang is gekomen en dat je dus niet meer lag hebt hoeven doorlopen. Alleen balen dat de ruggenprik niet goed werkte. Hopelijk zijn jullie nu vooral lekker aan het genieten. 
Citrus: ben benieuwd hoe het bij jullie gaat. Er wordt iig aan jullie gedacht  
mommyvanA: heel veel succes vandaag. 
Hier is t nog steeds rustig behalve soms wat oefenweeeen. ben nu 39+1. Straks weer controle bij de verloskundige. Helaas is onze nieuwe buurvrouw gisteren begonnen aan een verbouwing: komende weken zal er best wat overlast zijn?. Deze week wordt er vooral gesloopt en ik kan je zeggen dat je als buren daarvan zeker mee kunt genieten, vooral in een ouder (lees jaren 30) huis. 

Gefeliciteerd  Kim! Fijn dat alles goed gaat. 
Oh zul je net zien moiX. Wordt afspraken maken straks... prettig is het in ieder geval niet. 

Gefeliciteerd met de baby's!!! Super leuke namen.. 
leven jullie ook met de dag? want merk dat ik sinds de 38 weken echt met de dag leef!!! 
Maar alles nog rustig hoor!! 

Gefeliciteerd Kim, met jullie wondertjes! Fijn dat het nog vanzelf allemaal op gang is gekomen. Wel balen van de ruggenprik, maar ik moet eerlijk zeggen: ik had geen medicatie de eerste bevalling en vond dit goed te doen. Is natuurlijk voor iedereen anders, maar als je moet dan neemt je lichaam het toch wel over denk ik ;) 
Hier vannacht een bewogen nacht gehad. Zoonlief sliep heel slecht, die is echt heel erg verkouden. Daarnaast lijkt hij aan te voelen dat er iets staat te gebeuren. Dus toen hij vannacht weer eens wakker was en troost nodig had, heb ik mijn man gevraagd naar hem toe te gaan. Had ik ineens flinke weeën! Maar die zijn er maar 10 minuten geweest, vrij onregelmatig maar elkaar wel heel snel opvolgend, en daarna was het ineens weer weg. Nu is het sindsdien weer rustig, af en toe wel heel veel druk beneden, maa geen weeën meer. Pfff, ik ben er echt zo klaar mee om elke keer te moeten bedenken of ik nu wel of niet de verloskundige moet bellen: ik moet namelijk eigenlijk meteen bellen als er iets gaande is, aangezien mijn eerste bevalling zo snel ging. Nu hebben ik en mijn man super slecht geslapen (hebben sinds 2 uur vannacht geen oog meer dichtgedaan en hebben dus maar in bed een serie gekeken) en zoonlief heeft vandaag ook niet een al te beste dag. Ik ben op en er helemaal klaar mee en dan zit je ineens de hele dag thuis met een kind met peuterperikelen. Tot 5 uur uitzitten en dan is manlief weer thuis!

Terug
Bovenaan