Uitgerekend augustus

[quote quote=10231238]Vrijdag 40 weken zwanger en nu ineens ontzettend zere keel.. hellpppp Kan dit kwaad wanneer de kleine geboren wordt en ik een zere keel heb??[/quote]
Voor zover ik weet kan dat geen kwaad hoor ;) Heb je verder nog ergens anders last van, of alleen een zere keel? Met een koortslip zou je bijvoorbeeld wel op moeten letten, want dat is super gevaarlijk voor pasgeboren baby's. Maar als je alleen een pijnlijke keel hebt, lijkt er me niks aan de hand. Eventueel met hoesten straks opletten en zorgen dat je je handen goed wast, etc. Wat vaak helpt bij veel keelpijn is voldoende drinken (kleine slokjes, zodat je keel de hele tijd gehydrateerd is) en eventueel wat dropjes of honing zodat er een dun laagje over je keel heen komt en het dus niet zo schuurt. Dat adviseer ik mijn cliënten in ieder geval altijd!

Gefeliciteerd Kim! Wat fijn dat ze toch nog zelf zijn gekomen! ?
DaisB oh vervelend dat het bij jou ook een stuitligging is gebleven :(. In ieder geval over de keizersnede: het is mij erg meegevallen. De eerste avond had ik wel echt pijn maar volgens mij ook doordat m’n baarmoeder weer samentrok (daar geven ze je iets voor en dat krampt gewoon heel erg) - maar volgens mij heb je dat na een normale bevalling ook. Verder vond ik persoonlijk die eerste nacht het rotst (omdat je niet uit bed kunt), maar het herstel bij mij gaat heel snel (loop gewoon rond al sinds we uit het ziekenhuis zijn en ben ook al even buiten geweest). Als je vragen hebt, laat maar weten!
Voor alle andere dames die nog moeten: succes met de laatste loodjes!!

MikkieX Gelukkig dat je snel hersteld! Ben benieuwd of dat bij mij ook zo ga zijn. Ik zie inderdaad ook erg op tegen die eerste nacht maar ja je krijgt er wat moois voor terug. Hoe heb jij de keizersnede zelf ervaren? Toen ze je opereerde? 

Hi,
Sorry voor het late reageren. Was even van de radar verdwenen!!! Alles wat er geschreven is lees ik later eens op m'n gemak terug.
Maar wilde even laten weten dat onze prachtige zoon geboren is op 3 augustus. Was heel pittig maar we maken het goed!!!! 

Na een pittige poging tot natuurlijke bevalling dmv een ballonnetje, vliezen breken en het hele circus is uiteindelijk mijn zoontje Aiden met een keizersnede geboren op 07.08.2019! We maken het allebei goed

Terug
Bovenaan