Uitgerekend augustus

MommyvanA Gefeliciteerd met je zoontje! Hoe heb jij de keizersnede ervaren? Ik moet 20 augustus namelijk ook voor een keizersnede 

MommyvanA, van harte gefeliciteerd! En een héle mooie naam ook, onze eerste zoon heet ook Aiden! ;) Geniet ervan.
Bloompje, voor jou natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je zoontje! Hopelijk gaat alles goed.
Hier nog rustig. Vannacht is ons zoontje bij oma blijven slapen om ons een rustige nacht te geven. Helaas sliep ik pas weer rond half 2, maar ach, dat is een beetje normaal hier ondertussen. Ik ga stoppen met voorspellen wanneer onze kleine komt, want ik heb het al 3 keer verkeerd gevoeld. Dus ben er een beetje klaar mee, ik zie het wel ? Kind lijkt net zo eigenwijs als ik, dus dat wordt nog wat...

Bloompje en MommyvanA GEFELICITEERD!!!
Hier gister weer controle gehad. Niet ingedaald, maar verwacht het ook maar niet meer voor de bevalling. Was bij de anderen ook niet... hoop dat ik een andere vk krijg dan die ik gister had... Vond haar niet zo leuk. Prima en aardig, maar kweenie, geen klik. 

Hey! Gefeliciteerd met jullie kindjes!
Wat gaat het ineens snel! Erg leuk!
Oh,, Hin. lastig eh! Ik heb ook zo erg mijn voorkeur voor de VK die komt als ze zich aandient, en dan maar hopen dat ze op die dag dienst heeft!
Mja zal vast wel loslopen. Ik heb voor het eerst een dag dat ik me verveel sinds mijn verlof.. Aan de ene kant wil ik wel wat doen, maar aan de andere kant heb ik geen zin meer.. elke dag zelfde liedje. beetje rondsjouwen en huishoudelijke dingetjes.. huisje uit boodschapjes doen.. en dat was het dan weer.. Echt afspreken met mensen heb ik ook niet echt zin in want daar raak ik super uitgeput van. Heb ff een klaag momentje! Ze mag van mij nu wel komen hoor..

Hier ook het zelfde Agnesz. Spreek nog wel wat af hier en daar. Vanavond zwager en schoonzusje bbq hier, is wel gezellig.
Zondag gaan de oudste twee naar hun vader en daar zie ik eerlijk gezegd ook wel naar uit... best een lange vakantie als je niet zoveel meer kan... 
Hoop dat de baby zich dan snel aandient, in alle rust. 
Ben ook zó moe telkens! Terwijl ik echt wel goed slaap... 

Gefeliciteerd allemaal met de kleine wondertjes ?
Ik herken het van de vk in.. morgen weer naar de leuke en dan maar hopen dat ze tijdens de bevalling ook dienst heeft. Maarja anders komt het vast ook goed maar met de een heb je meer klik dan met de andere.
Hier word het langzaam wel wat zwaarder nu..zaterdag 40 wkn. Geniet wel echt volop van mijn verlof. Kan alleen niet meer zoveel en qua lopen word het ook wat lastiger. Maar probeer er wel nog af en toe even op uit te gaan of wat af te spreken. En regelmatig een dutje doen.
Succes weer allemaal! Fijne dag nog 

Terug
Bovenaan