Uitgerekend augustus

Gefeliciteerd lavendeltje!

Minty, ja dat rommelen heb ik sinds week 36 (ben nu 38+6). Bij mij houdt het in harde buiken, soms menstruatiepijn, soms hele gespannen buiken. Houdt dus al even aan bij mij en is mijn eerste kindje. Ik heb het gevoel dat ik de baby nog even binnenhoud omdat mijn vriend al een week ziek is en op bed ligt en het voor mij nog niet veilig voelt om te bevallen (maar dit zijn vast mijn hersenspinsels). Volgens de verloskundige voelde ik me nog te goed en  zou het nog wel even duren. Ik denk zelf volgende week. We gaan het wel zien.

Goedemorgen, hier is 12 augustus onze zooj Luuk geboren ? wij maken het goed na een nachtje ziekenhuis zijn we thuis.

Het borstvoedingsverhaal herken ik wel. Wij zitten op het kantelpunt naar flesvoeding.. Luuk was veel afgevallen dus bijgevoed. Zelf weiñig productie... nog geen 20cc per keer met kolven.  Tja wat doe je... nog doorgaan ondanks dat het te weinig is of fles gaan geven. Het voelt heel dubbel moet ik zeggen. 
We maken vandaag het besluit.
Gefeliciteerd met alle kleine lieverdjes! Het is zo genieten zo'n klein kereltje in huis. Verder gaat het met ons heel goed.  
Voor de zwangeren nog even volhouden en dan hebben jullie ook de kleine wondertjes in jullie armen ?

Ook ik heb babynieuws: gisterenavond is na een hele pittige bevalling onze dochter Anna geboren ?. 
Wij moeten allebei nog in het ziekenhuis blijven. Maar inmiddels gaat het goed met ons. Binnenkort zal ik wel een langer bericht plaatsen met wat details van de rollercoaster van gisteren. 
Voor alle andere pasgeboren baby’s: gefeliciteerd. En voor de moeders die vol verwachting aan het wachten zijn: succes met het wachten!

Gefeliciteerd met alle lieve baby's die geboren zijn! Lief dat jullie dat toch nog laten weten, hihi.
Hier nog geen babynieuws. Ik denk echt dat die kleine zelf ook bepaald heeft om volgende week pas te komen, alhoewel de baby me vannacht goed wakker heeft gehouden met alle drukte. Ik ben er zelf echter zo klaar mee, dus ben heel benieuwd of de verloskundige me kan strippen vandaag en of het inderdaad effect heeft. Mn bekken, rug en buik kunnen echt niet veel pijn meer hebben, ik kan amper voor mn zoon zorgen zonder pijn. Dus het is genoeg geweest ;) 
Gummybeer, ik denk dat je gelijk hebt hoor! Die baby voelt waarschijnlijk aan dat jij er nu nog niet klaar voor bent, aangezien je een zieke man thuis hebt. Ik hoop dat hij snel op knapt, zodat het bij jou ook op gang kan komen!
Hin, hoe is het ondertussen bij jou? Wel al wat gerommel of iets anders, of nog steeds rustig?

Dankjewel voor de reactie dames! Gefeliciteerd met Anna, Luuk en Meava! 
We wachten rustig af, sta er gewoon van te kijken dat het ineens van de een op de andere dag zo veel zwaarder is! Vannacht leek haar hoofd wel door mijn bekken te stuiteren haha, je vraagt je af wat er allemaal gebeurt!
Gelukkig sinds gisteren verlof, hoop dat ik nog ff heb om uit te rusten. 
Succes iedereen, fijn weekend!

Gefeliciteerd weer met alle nieuwe baby’s! Nu verwerken en genieten! ♥️ en je goed laten verzorgen!
Miesie, herkenbaar. Ik zit inmiddels aan een combi van borst en kunst nadat ik deze week ziek werd en ons meisje sowieso meer moest aankomen.
Ik kolf nu zo’n 70 cc per keer (waarvan 60 uit 1 borst omdat de ‘zieke’ borst echt niet meer op gang lijkt te komen) wanneer we haar kunst geven.
Ik wil de beslissing ook niet te lang meer uitstellen, merk dat ik vooral uitstel omdat ik de hoop heb dat het nog gaat lopen en het zo bijzonder vind dat ik haar kan voeden. Maar wat niet gaat..
Ben benieuwd naar jullie beslissing (en hoe je gaat afbouwen?). Ik wil ook dit weekend een keuze maken.

?Gefeliciteerd met Luuk!?
?Gefeliciteerd met Anna!?
Gummy, knapt je man al wat op! Pittig voor je! Een zieke man is nooit leuk, maar zo helemaal op het eind van je zwangerschap!
Minty en Jomie, we hebben allemaal een beetje hetzelfde denk ik! Hier ook een onrustige nacht, aan één stuk door een harde buik, zo leek het en ook een zere rug... Ben er zó klaar voor! Vandaag komt iemand even m'n badkamer soppen, heel lief en fijn.
Hoop dat we snel allemaal ons beebje kunnen knuffelen!

[quote quote=10234801]
Gefeliciteerd met Luuk!
Gefeliciteerd met Anna!
Gummy, knapt je man al wat op! Pittig voor je! Een zieke man is nooit leuk, maar zo helemaal op het eind van je zwangerschap!
Minty en Jomie, we hebben allemaal een beetje hetzelfde denk ik! Hier ook een onrustige nacht, aan één stuk door een harde buik, zo leek het en ook een zere rug… Ben er zó klaar voor! Vandaag komt iemand even m’n badkamer soppen, heel lief en fijn.
Hoop dat we snel allemaal ons beebje kunnen knuffelen! [/quote]
Oh wat fijn dat er iemand even komt soppen! Mijn moeder is inderdaad woensdag hier ook de hele middag aan de poets geweest, toch wel fijn om te weten dat het dan net op het laatst nog even schoongemaakt is. Mijn man doet wat ie kan, maar ja... Mannen en schoonmaken is toch altijd een dingetje; hij doet z'n best, maar er wordt altijd wel iets overgeslagen haha.
Ik heb besloten om, als de verloskundige tijd heeft, me te laten strippen vandaag. Aan de ene kant wil ik echt de natuur haar gang laten gaan en ons kindje laten komen wanneer deze er klaar voor is, maar aan de andere kant weet ik echt niet of ik nóg zo'n week als deze aan kan. Nu heeft mijn moeder vanaf maandag wel vakantie, dus zij kan bijspringen als het nodig is, maar ik heb toch liever dat het niet nodig is haha. Ik vond de 25e echt een hele mooie datum, omdat dat de verjaardag was van mijn vader (die 4 jaar geleden is overleden), maar ook al zou ik vandaag niet voor strippen kiezen dan hebben we nog geen garantie dat de baby dan geboren wordt. Ook al heb ik de geboortedatum van onze zoon toen ook goed voorspeld ;) Ik heb nu zo iets van: we proberen het strippen gewoon. Als de baby er niet klaar voor is, dan heeft dat toch geen effect en moeten we toch volgende week nog door. En als het wel werkt, dan is de kleine er blijkbaar toch genoeg klaar voor.

Terug
Bovenaan