Wilde precies hetzelfde zeggen Nobba; ik snap wel dat mensen nu uit de groep gaan, maar ik ben bv. zo ongeveer als laatste uitgerekend... dan is er niemand meer straks om het blijde nieuws te delen! ? Nou ja, zal wel reg kom.
Lastig hè, dat borstvoedingverhaal... bij mijn eerste is het niet gelukt, pijn, bloedende tepels, wel genoeg voeding, maar wrschl een te gretig meisje. Bij de tweede geen centje pijn! Ik hoop dat het nu weer lukt, vond het heel fijn om te doen.
Had net wat op en af een beetje last van m'n rug en dacht; zou het??? Haha, had bij de eerste 2 rugweeën, vandaar. Heb gewoon zin om d'r te zien!
Gister controle en we hebben even benoemd hoe het bij de vorige ging. Dat we haar erg onzeker vonden overkomen en het gevoel hadden 'als zij ons kind moet halen....'. Was goed om het even te kunnen delen. En als zij het komt doen, zal het ook wel goed komen. Kregen nog een bonus echo, want ze twijfelde even aan de ligging, maar die was gelukkig goed, alleen nog niet ingedaald. Bol babietje! ?