Uitgerekend augustus

Gummybeer, dat heb ik ook af en toe. Dus herkenbaar.
Jammer dat sommigen de groep al verlaten, maar wel begrijpbaar met de nieuwe levens. Succes en wie weet tot ooit in de toekomst.

Wilde precies hetzelfde zeggen Nobba; ik snap wel dat mensen nu uit de groep gaan, maar ik ben bv. zo ongeveer als laatste uitgerekend... dan is er niemand meer straks om het blijde nieuws te delen! ? Nou ja, zal wel reg kom.
Lastig hè, dat borstvoedingverhaal... bij mijn eerste is het niet gelukt, pijn, bloedende tepels, wel genoeg voeding, maar wrschl een te gretig meisje. Bij de tweede geen centje pijn! Ik hoop dat het nu weer lukt, vond het heel fijn om te doen.
Had net wat op en af een beetje last van m'n rug en dacht; zou het??? Haha, had bij de eerste 2 rugweeën, vandaar. Heb gewoon zin om d'r te zien!
Gister controle en we hebben even benoemd hoe het bij de vorige ging. Dat we haar erg onzeker vonden overkomen en het gevoel hadden 'als zij ons kind moet halen....'. Was goed om het even te kunnen delen. En als zij het komt doen, zal het ook wel goed komen. Kregen nog een bonus echo, want ze twijfelde even aan de ligging, maar die was gelukkig goed, alleen nog niet ingedaald. Bol babietje! ?

[quote quote=10234192]Morgen 41 weken en nog steeds geen teken dat onze meid komt.. ben er zo klaar mee nu. Alles doet pijn en kan niks meer![/quote]
Oooh, begrijp het zó! Het komt echt, maar wachten als je je niet fijn meer voelt, duurt zo lang! ♡ onder je riem! 

Ik reageer bijna nooit maar lees wel alles heeeel aandachtig mee haha.
Vandaag 39+5.. en volgens mij nog geen aanstalte om te komen.
Ik heb al vanaf week 20 veel vocht wat ik vasthoud ( loop al 2 weken op de slippers van Mn man ), hartkloppingen en sinds een week echt last van Mn bekken. Bij de controle van 37 weken een verloskundige die dit allemaa niet zo interessant vond en zei dat ik eerst maar naar de 40 weken moest gaan, dan zouden we verder kijken. Thuis vielen alle stukjes pas bij elkaar en bedacht ik me dat dat absoluut niet was zoals ik het zou willen. Gelukkig de keer erop wel een fijne verloskundige, aangegeven dat ik haar zelf tot 40 weken de tijd wil geven maar daarna graag gestript wil worden. Dus as maandag ( 40+2 ) gaan we kijken of het strippen lukt, zo niet, dan mag ik door naar de gynaecoloog. Gaf mij zo een verademing dat ik en serieus genomen werd, en dat je dan toch ergens naar uit kan kijken.
@babygirlaugustus heb jij nog niets gehoord van je verloskundige dan? Lijkt me toch dat het wel tijd word dat er enigszins gekeken word met nog max een week te gaan!

Groetjes,

Shanti

Oh dames, zo herkenbaar! Ik ben er hier ook helemaal klaar mee. Ik heb sinds dinsdagavond alleen maar pijn, in mn buik, in mn rug en mn bekken. Ik heb gisteren alleen maar aan de paracetamol gezeten, omdat ik het gewoon niet meer trok. En ik kan veel pijn hebben ;) Kom net bij de verloskundige vandaan, mijn bloeddruk is iets hoger voor mijn doen, dus dat bewijst dat er iets aan het rommelen is. Daarnaast zit de baby zo ontzettend diep, dat de verloskundige ervan overtuigd is dat het niet lang meer gaat duren. Dat mag ze eigenlijk niet zeggen, maar mijn lichaam geeft allerlei signalen. We hebben nu een afspraak gemaakt voor zaterdag, ze belt me dan op om te kijken of ze me kunnen strippen mocht het dan nog niet vanzelf op gang gekomen is. Ik ben dan precies 39 weken. 

Hi dames,
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!
Ik lees vanaf deze week ook een beetje mee op het forum. Erg leuk om te lezen hoe iedereen het ervaart. 
Zelf ben ik nu 37+5 en heb vanaf vanmorgen 5:30 een soort van (menstruatie)krampen en ben erg misselijk. Ben benieuwd of dat het doorzet. Iemand ervaringen hiermee?

Terug
Bovenaan