Uitgerekend augustus

Spannend Jomie!!! Hoop dat het wat gaat doen! En precies wat je zegt; het zal eventueel het laatste zetje zijn, maar anders gebeurt er niet zoveel nog... net als met alles; ananas-harten, bitter lemon, seks... ze komen wanneer ze er klaar voor zijn.
Ik vind dit weekend ook een mooi beval-moment, maar ze zal me niet strippen met nog net geen 39 weken... ik spreek de baby gewoon maar toe dat ze mag komen. Haha. Komende week wordt het weer mooi weer, dat helpt ook wel voor de stemming. 
Kijk momenteel 'Merlin' op Netflix, houdt me ook wel nog een beetje bezig. Lekker simpel, beetje fantasy, hou ik van. 
Nog even, nog even, nog even....

Gefeliciteerd meiden :D met alle lekkere babytjes! En wat fijn dat alles goed gaat nu.
Hier 39+2 en nog niks helaas.... ben er ook klaar mee. Maarja we hebben het helaas niet voor het zeggen. Ook af en toe voorweeen en het idee dat mn bekken en punani uit elkaar getrokken worden beneden hahaha. Ook hier van de ene op de andere dag ineens onconfortabel. Zwaar. Gewoon irritant eigenlijk. Om me heen ook elke keer weer babynieuws en allemaal meiden die later dan ik uitgerekend zijn. Dat bevordert mijn gemoedstoestand ook niet echt.
Dus dat. Allemaal nog even volhouden en succes!!!!

@Hin ja hij wordt wel weer wat beter. Ik zelf begin me nu wel een beetje ziekjes te voelen dus ik doe rustig aan en hoop dat het niet doorzet. Ik heb gister onze kleine ook toegesproken dat ze welkom is om te komen ;). Maarja nu 39+1, ik mag denk ik nog niet klagen. Dit lekkere herfstweer mag van mij trouwens wel aanhouden!

Gefeliciteerd weer met alle nieuwe babies allemaal!

[quote quote=10234787]Gefeliciteerd weer met alle nieuwe baby’s! Nu verwerken en genieten! ♥️ en je goed laten verzorgen! Miesie, herkenbaar. Ik zit inmiddels aan een combi van borst en kunst nadat ik deze week ziek werd en ons meisje sowieso meer moest aankomen. Ik kolf nu zo’n 70 cc per keer (waarvan 60 uit 1 borst omdat de ‘zieke’ borst echt niet meer op gang lijkt te komen) wanneer we haar kunst geven. Ik wil de beslissing ook niet te lang meer uitstellen, merk dat ik vooral uitstel omdat ik de hoop heb dat het nog gaat lopen en het zo bijzonder vind dat ik haar kan voeden. Maar wat niet gaat.. Ben benieuwd naar jullie beslissing (en hoe je gaat afbouwen?). Ik wil ook dit weekend een keuze maken.[/quote]
Wij hebben besloten te stoppen met BV! Ik heb er vrede mee we hebben het geprobeerd maar helaas lukt het niet.  Kraamhulp geeft aan gewoon direct stoppen met alles dus niet meer kolven en niks. 
Strakke bh aan en verder wellicht komende dagen wat afzien maarja daar komen we ook wwl door heen.

Ah nee Gummy, niet ziek worden!!! 
Joena, stom hè, wachten... pffft. En dat zware gevoel herken ik! Alsof je armen niet meer omhoog kunnen en drie keer zo zwaar zijn! Ik had lage bloeddruk en dacht dat het daarmee te maken had. Jij soms ook?
En Miesie, fijn dat je een goed gevoel erover hebt. En nu maar koolbladeren inslaan. Hihi.

Miesi, fijn dat jullie de keus hebben gemaakt en je er goed bij voelen. 
Ik wacht nog eenmaal advies van de Lactatiekundige af en besluit dan ook. Bouw je echt in 1x af, niet geleidelijk dus?
Voor de zwangeren die nog wachten; ik dronk Bitter Lemon (bewust, als grap) en die avond begonnen bij mij de weeen, de dag erna is ze geboren! ?
Dus wie weet werkt het écht.. ?

[quote quote=10234844] Wij hebben besloten te stoppen met BV! Ik heb er vrede mee we hebben het geprobeerd maar helaas lukt het niet. Kraamhulp geeft aan gewoon direct stoppen met alles dus niet meer kolven en niks. Strakke bh aan en verder wellicht komende dagen wat afzien maarja daar komen we ook wwl door heen.[/quote]
Even kleine reactie hierop: pas wel op met cold turkey stoppen met bv! Ik had als advies ook van de kraamzorg gekregen gewoon helemaal niets meer te doen qua kolven en strakke bh's over elkaar te dragen, ik dacht afgelopen zaterdag echt dat ik uit elkaar zou klappen van de pijn in mijn borsten (stonden echt op knappen). Heb toen gekeken en er zaten wat harde plekken, ik zou je aanraden mocht je die krijgen deze wel eruit te masseren en heel kort de druk eraf te kolven (bij mij was dat dan 50 cc maar dat verschilt per persoon denk ik). Uiteindelijk is het op die manier bij mij in 4 dagen gestopt (heb in die 4 dagen denk ik nog 3 keer kort gekolfd).

Hoi lieve dames. Van mij nu ook babynieuws! Om 23.04 zijn wij de trotse ouders geworden van een dochter: Lily! Het was een erg snelle bevalling, ik ben rond 12.30u gestript en rond 19.30u begin de eerste wee. Die zaten al meteen 4-5 minuten uit elkaar en al snel kwam er veel schot in. Rond 22.50u heeft de verloskundige mijn vliezen gebroken, ik zat toen op 5 cm ontsluiting. Ik ben in een kwartier van 5 naar 10 cm gegaan, ik heb 2 hele minuten geperst en toen was ze er al! Het gaat hier heel goed, ze is wel aan de kleine kant dus voor de zekerheid even een paar dagen bijvoeden. 
Heeft het nog bij iemand anders doorgezet?

Terug
Bovenaan