Ha Minty, gezellig dat jij ook nog meedoet! Het rommelen is voor mij inderdaad een onrustige baby, veel bekkenpijn door een draaiende baby die ingedaald is, voorweeën en gewoon een onrustige buik eigenlijk haha. Ik denk dat jouw klachten gewoon heel erg overeenkomen met laatste loodjes klachten. Ik had in mijn eerste zwangerschap eigenlijk nergens last van op het laatst, behalve ineens weeën op een ochtend (waarschijnlijk getriggerd door gemeenschap). Mijn bevalling zette toen echter niet door en toen heeft het een hele week op en af gerommeld. Tot op zaterdagavond ineens mijn vliezen braken en mijn bevalling begon.
Nu met deze zwangerschap heb ik sinds week 36 al het idee dat ik ieder moment kan bevallen, omdat het sindsdien mega aan het rommelen is. Juist afgelopen week was het rustiger en sinds dinsdagavond is het weer heel erg; ik heb overal pijn. Vandaag op controle zei de verloskundige dat het haar niet zou verbazen als het een dezer dagen nu toch echt gaat gebeuren. Maar blijkbaar zie je vaker bij een tweede zwangerschap dat het langer aan het rommelen is en het dan door gaat zetten, bij een eerste zwangerschap rommelt het over het algemeen minder lang en zet de bevalling sneller door als het eenmaal aan het rommelen is. Maar dit zijn natuurlijk statistieken en zegt niks over ieder geval apart 😉 Fijn dat je morgen je laatste werkdag hebt, volgens mij ben je aan verlof toe!