Uitgerekend augustus

Nou Jomie! Is ze daar al ineens! 
?Gefeliciteerd met Lily!?
Gummy; niet ziek geworden?
Lavendeltje; pittig zeg! Gelukkig achter de rug!
DaisB; jij weet het gewoon zeker! Dinsdag is het zover!!!
Hier af en toe een gevoeltje van 'zou het dan nu?' Maar vandaag betere gemoedstoestanddag dan gister, dan kan ik het wachten beter aan.

Wow Lavendeltje wat een verhaal. Ik hoop dat jullie nu lekker kunnen genieten van elkaar en dat je goed herstelt.

Hin, ik herken dat wel dat "zou het dan toch eindelijk"gevoel. Ik weet niet zo goed of ik nou ziekig ben of bijvoorbeeld bloedarmoede heb (ik ga morgen maar even een fles floradix scoren voor de zekerheid). Voel me in ieder geval niet top (hoofdpijn en heel moe, dikke wallen en btje slapjes), maar denk niet dat het mijn bloeddruk is want die is juist altijd aan de lage kant). Baby beweegt wel echt veel. Gisteravond was ik ook best emo en merkte in dat ik wel echt wil dat ze nu gauw komt. Kan voor mijn gevoel ook haast niet anders mijn buik is de hele dag hard voor mn gevoel. Dusja, ik lig vandaag lekker in bed met slechte serietjes en hapjes en ga maar weer vroeg slapen. Het zou ook kunnen dat ik me minder goed voel omdat ze eraan zit te komen? Of is dat wishful thinking ;)?

Gefeliciteerd meiden met de geboorte van jullie kindjes. Wat fijn om te lezen dat het goed gaat!
@Lavendeltje, wat een pittige bevalling, maar zo fijn dat ze het nu zo goed doet!
@Citrus, ook heel fijn om te lezen dat het goed gaat met Colin. 

Hier ook babynieuws:
Met precies 41 weken ben ik donderdag 15 augustus om 13:00 uur bevallen van onze dochter Senne. Ze is prachtig en ik ben helemaal verliefd!! Wat een intens en bijzonder gevoel is dit.

Voor wie nog aan het wachten: succes met de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan