Uitgerekend augustus

Bij deze wil ik jullie mee delen dat ik bevallen ben op 20-8-2019 van een meisje. Angelina heet ze ze woog 3204 gram en is 48 cm. Dmv een keizersnede is ze geboren. 

We maken het beide hartstikke goed! 

Gefeliciteerd ? hoe gaat het met de andere wachtende dames? 
Citrus ik ben blij om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie! Echt super. 

Goedemorgen dames,

Allereerst iedereen die al bevallen is, gefeliciteerd!
Ik heb echt super lang niks gepost, maar wel alles meegelezen hoor..haha!
Wat fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat en ook met de kleintjes! Zelf ben ik aankomende zaterdag 24-08 uitgerekend, maar ik zie het nog niet gebeuren. Denk dat meneer nog wat langer blijft zitten.
Hoe is het met jullie "kwaaltjes" ik ben echt de zwangerschap heerlijk doorgehobbelt met weinig kwaaltjes, tot 4 weken geleden..! Maar goed, we hoeven nog maar heel even ?

Fijne dag allemaal dames!

Liefs

Gefeliciteerd met Angelina! 
Bedankt Miesi, ik ben daar ook heel dankbaar voor, hij doet het geweldig! Herstel na die horror bevalling gaat ook super. 
Succes meiden!! Ik kijk een paar keer per dag haha. Nog 1,5 week en dan is Augustus voorbij, geen druk verder hoor ??. 
Zet m op!! Xx

Gefeliciteerd daisb!!
ik ben vrijdag uitgerekend maar verwacht ook inmiddels een septemberbaby ;). Heb al 4 weken gerommel met menstruatiekrampen en harde buiken en dan soms weer even niets en t betekent kennelijk allemaal niets. Grote mindfuck dit wel ;).

Succes met wachten! Het kan zo veranderen. Verloskundige zei op zaterdag avond tegen me er is niks aan de hand. Baarmoedermond nog niet verstreken het zijn voorweeën dus hele nacht en dag doorgehobbeld en toch nog eens gebeld omdat ik zo de nacht niet in wilde. En blijkbaar was er wel degelijk wat aan de hand en had ik gewoon al 4cm ontsluiting haha. 
Nu is de kleine man er al 1,5 week en hik eoet het super goed! 
Ohja mijn BV verhaal en stoppen... is heel goed gegaan! Stuwing nagenoeg voorbij en nauwelijks last van gehad. Echt blij om en geluk mee gehad denk ik ?
Fijne dag allemaal!

Wat fijn Miesi! Dat het bij jou goed is gegaan, jij was abrupt gestopt toch? 
Ik geef nog bv, afgewisseld met flesvoeding, net wat uitkomt eigenlijk en hij valt steeds in slaap en dan kolf ik het af zodat hij volgende keer mijn melk uit fles kan drinken. Gaat tot nu toe prima zo :) al is de fles wel een uitkomst hoor, in 10 min klaar! 
Als er visite is dan geef ik de fles(of of eigen melk, net wat er is) , ben niet zo van bv geven in gezelschap ;) 

Terug
Bovenaan