Uitgerekend augustus

Hier even een update van mij.
Vanacht om half 2 zijn mijn vliezen gebroken en om 1:45 kreeg ik weeën.  Eigenlijk vrij snel werden die regelmatig dus de verloskundige gebeld.  Daarna is het allemaal bergafwaarts gegaan. De weeën werden onregelmatig en stopte zelfs om daarna weer regelmatig te worden en daarna weer helemaal te stoppen. Heb nu weer onregelmatige weëen die zoveel pijn doen. We komen net uit het ziekenhuis omdat ik voor een echo en hartfilmpje moest. Dit was allemaal goed. Nu hebben ze een datum gepland voor inleiding en dat is zondag pas!!!! 
Ben hier best pissig over. Kan toch niet doorlopen met weeën tot zondag. Verloskundige gaat kijken of er morgen in een ander ziekenhuis wel plek is. 

Ik hoop zo dat onze kleine meid vanacht toch nog denkt, Oke we gaan ervoor. 
Ik ben ondertussen al gesloopt. 
Had gehoopt dat ik na een moeilijke zwangerschap in ieder geval een vlotte bevalling zou krijgen maar helaas. 

Jemig Lis Anne, ik was niet weggegaan uit het ziekenhuis , al is dat vast makkelijker gezegd dan gedaan. 
Heb je echt gebroken vliezen of een scheurtje? Dat er soms wat klotst? Ik had een scheurtje en mocht niet langer dan 72uur, toen ingeleid, bij gebroken vliezen is dat 48 uur dacht ik. Wat vreemd dat ze je laten gaan. 
Idee dat je vandaag weer belt? En dan gewoon elke 2uur dat het niet te houden meer is? Dik het desnoods wat aan, zonodig. Want idd, je bent gesloopt en je moet nog een kind gaan baren. 
Ik hoop dat de kleine inmiddels zich heeft aangediend en dat je idd aan het bevallen bent nu. 

Zet m op! En anders...slapen! 

Xx

Update!
Vanmorgen om 7:09 is onze dochter Nyne Sonja geboren. Het was een super heftige bevalling waar ik later op terug kom. Al met al waren wij gister net thuis toen de weeën eindelijk bleven doorzetten en is ze in 5 a 6 uur geboren.

Terug
Bovenaan