Uitgerekend augustus

Hoe is het met iedereen? 
En de beebjes?
Hier vandaag een rustige buik. Voel wat minder beweging. Zal denk door de warmte komen ...

Hier vannacht ineens toch wel veel kramp vanaf een uur of half 2, 4x. Toen weer in slaap gevallen. Sochtends weer om half 6 en later rond 7 weer. Moeilijke vind ik dat ik niet hele sterke samentrekkingen in Mn baarmoeder voel zoals bij een harde buik. Maar de pijn is wel echt sterker dan dat menstruatiegezeur van afgelopen weken. Vanmorgen nu ook Mn slijmprop verloren en vraag me af of ik ook vruchtwater verlies of gewoon wat vocht/plas? 
Nojja, iig actie in de taxi. Hoop dat ik t n btje koel kan houden vandaag

Ik ben gisteren ook (een deel van?) de slijmprop verloren. Verder een beetje zeurderige menstruatiepijn die doortrekt naar mijn benen. Enorm last van mijn rug.. maar ik geloof niet dat het voortekenen zijn. Het zet niet door. 40+2 vandaag en overmorgen maar weer naar de verloskundige al strippen ze bij ons pas vanaf 41 weken. Nog een paar dagen deze warmte en dan word het weer wat koeler!! 
Succes allemaal!

Twas bij mij toch wel echt vruchtwater. Maar nog geen weeen. Verloskundige zal straks even komen checken. Ze zei dat het meestal vanzelf wel op gang komt in 24 bij mijn termijn (40+4). Moet me proberen te ontspannen maar vind dat toch moeilijk merk ik.

Oeh Gummybeer, dat is inderdaad spannend! Om te ontspannen of afleiding te hebben merkte ik dat een douche (want bad mag niet meer als je vruchtwater verliest) of tv kijken of zo wel hielp. Ik heb die zaterdagavond afleveringen van Bones op tv "gekeken" en we hadden net de aflevering van 'Oh wat een jaar' van die avond aangezet haha. Ik heb er bijna niks van gezien door weeën en het breken van mn vliezen, maar tussen de weeën door vond ik het een welkome afleiding. Ik wilde eigenlijk een spel doen (triominos of iets dergelijks) met manlief, maar daar waren mijn weeën al te sterk voor dus dat kon ik mijn geval niet meer. Wellicht dat hier een idee voor je bij zit? Succes in ieder geval!

Ik lees mee...maar zoals jullie gemerkt hebben reageer ik al een tijdje niet of minder.
Gefeliciteerd allemaal met de newborns! Wat moet dat heerlijk zijn als ze er zijn...

Terug
Bovenaan