Hoi!
Ik was uitgerekend op 11 augustus maar daar had ze nog niet zoveel zin in. Op 22 augustus 10:31 bevallen van onze dochter Roxx. (3985gr en 52cm)
21 augustus om 08:00 ingeleid. Merkte er weinig van tot +/- 22:00 in de avond. Toen en slaappil en paracetamol gehad om te kunnen slapen. 01:00 nog geen tekenen van slaap. Toen een wat sterker middel gehad d.m.v. een injectie. Daardoor kunnen slapen tot 04:00. Weer aan de bel getrokken maar kon niets meer krijgen qua pijnbestrijding omdat ik anders tot 10:00 zou slapen. Nog even liggen draaien tot 05:30 en toen wederom aan de bel getrokken. Aangesloten aan de CTG en rond 07:00 werd besloten om mijn vliezen te breken. Helaas waren ze even vergeten dat er dan eerst een ruggeprik wordt gegeven en daarna de vliezen worden gebroken. In mijn geval had ik er gelukkig weinig last van en werd om 08:00 alsnog de ruggeprik gegeven.
Daarna ging het vrij snel. Rond 10 uur bleek de hartslag van de kleine niet goed te zijn. Dus werd een krasje gemaakt op het hoofdje van de kleine om bloed af te nemen. Als deze waardes niet goed waren dan werd het direct een keizersnede. Maar de waardes waren nog goed dus er was nog wat tijd. Echter was ze binnen 17 minuten geboren. Ze had wel de moeite genomen om in het vruchtwater te poepen dus we moesten 8 uur blijven ter controle.
Na de geboren waren ze vergeten om het bloedsuiker te meten. Hier kwamen ze 17:00 in de avond achter. Dit bleek goed te zijn, maar moest om 18:00 nog een keer getest worden. Deze test was niet goed, dus moesten we nog eens 10 uur blijven. Helaas kon mijn vriend toen niet blijven slapen. Lig je dan..
Inmiddels lekker thuis en genieten van de kleine samen met ons zoontje Jaxx (2 jaar) die er gelukkig heel goed op reageerde.