Uitgerekend augustus

Wat spannend zeg! 

Afleiding zoeken en ontspannen, makkelijker gezegd dan gedaan ja! Succes met de komende bevalling!! 

Hier heel goed nieuws dames!! 
Colin moest vandaag weer naar het AMC, hij is 3 weken geleden daar geboren met een hartafwijking, voor degene die het niet hebben gevolgd. 
Vandaag weer een hartecho en de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! 
Sterke ventje is het. 
Geen lekkages meer aan beide hartkleppen, linkerkamer doet het beter, tussenschot is niet meer flexibel( was heel.losjes)  en de grootte van zijn hart zit op de bovengrens nu, niet TE groot dus, wat eerst wel zo was. 
Gewoon een groot hart, plek voor liefde ?. 

Alleen nog genetisch onderzoek afwachten om de oorzaak te achterhalen, dan kan er gekeken worden naar frequentie van controles en of er toch iets mee moet.

We zijn echt ZO blij!! Zo mooi dat hij zich hersteld buiten mijn buik om, te bijzonder dit. ???.

Wilde ik graag nog even delen met jullie, er werd enorm meegeleefd met dit verhaal, heb ik gemerkt. Heel erg fijn en lief, alle steun om ons heen heeft ons er doorheen gesleept, al 5 maanden in onzekerheid en nu dit. 
Daarnaast doet hij het geweldig, groeit goed, drinkt goed. Heerlijk!! Zo blij ❤ 

Citrus, wat een heerlijk nieuws! Ik denk dat iedereen mee aan het duimen was voor goed nieuws! Echt heel blij voor jullie, GO COLIN! ❤

Citrus: wat een geweldig nieuws! Echt fijn om te lezen. 
Hopelijk zijn de uitslagen die nog moeten volgen ook goed. Maar dit is iig een heel goed begin.
Joena en Nobba: succes met wachten! Het kan niet lang meer duren. Nog even volhouden. Het is zo bijzonder als de kleine uiteindelijk dan in je armen ligt. 
Gummybeer: hopelijk is het inmiddels op gang gekomen. Anders nog veel succes met ontspannen. Ik vond het ook lastig om nadat de vliezen gebroken waren te wachten totdat de weeen begonnen en bij mij was dat al na iets meer dan een uur. Bij eerder steekje denk je: zijn  dit nu weeen of niet. Ik kan je zeggen, als je echt weeen hebt dan is het duidelijk. 
Onze Anna heeft het nu wel echt warm. We hebben wel airco, maar die kan niet aan als zij in de kamer is... Dus zodra zij in een andere ruimte is, gaat de airco weer aan en zo wisselen we het af. Lastige is dat Anna zichzelf eerder nog moeilijk op temperatuur kon houden, dus we moeten haar wel warm aankleden van de kraamzorg. En ze heeft een hele bos haar (ook al in haar nekje) en dat is vooral warm voor haar (en ons) als ze bij ons ligt. Hoe doen jullie baby's het met dit weer? 

Verder lees ik nog wel alles mee haha... Veel te benieuwd naar jullie verhalen. Hoewel het echt pokkedruk is met mijn twee babies. Ze houden je dag en nacht bezig. ;) 
@MoiX: Tweeling is nu 3 weekjes en 2 dagen. Ze doen 't prima met dit weer gelukkig, ik laat ze wel de hele dag alleen in hun luier en baker ze verder in met een hydrofiele doek wanneer nodig is (bij onrustige armpjes/beentjes) overdags in de box, en sowieso snachts. Maar echte hittebronnen hoor zo als ze tegen je aan liggen, wauw!

Oh wat een goed nieuws Citrus! Hopen dat het herstel nog verder doorzet. Dit is iig super!
Ah die kleintjes en warmte. Als het goed is de laatste iets minder warmere dag vandaag. 
Ik begin het nu wel zat te worden met die warmte. Kan gewoon niet veel :(

MoiX zielig he die warmte met die kleintjes! Sep doet het echt ontzettend slecht met deze warmte, weten we dat ook weer en fijn dat hij toch lekker is blijven zitten tot na de vorige hittegolf haha. Maar hier thuis dus echt sinds vrijdagavond-zaterdag 'drama': veel huilen, niet in slaap kunnen vallen, wakker worden van de warmte.. hij lijkt er zelf ook mega gefrustreerd en boos van te worden. Dat je Anna nog warm moet aankleden is wel heel vervelend :( Sep heeft ook alleen een luier aan, net als de tweeling van Kim, en zelfs dat lijkt hem soms niet lekker te zitten. Meet je haar temperatuur nog regelmatig en zie je inderdaad nog schommelingen die horen bij dat ze zichzelf nog niet zo goed op temperatuur kan houden?
Hopelijk wordt het vandaag weer ietsje koeler.

Terug
Bovenaan