Wauw Kim! Gefeliciteerd en welkom hier! Volgens mij zit hier nog iemand met een tweeling, alleen niets meer van gehoord. Misschien leest ze nog wel mee? Wat een verrassing zou dat geweest zijn en al helemaal omdat jullie al best lang bezig waren. Stiekem jaloers hoor, ik hoopte op een tweeling hihi. Maar kom daar vast op terug als de kleine er is gheghe. Nee, komt goed! Dat wordt alles dubbel aanschaffen ineens. Al een beetje kunnen wennen aan het idee? Melissa wat een heftige dag heb je gedraaid zeg, het put mij al uit bij het lezen haha. Sterkte morgen en kankervrij donderdag! En wij beide de echo, hoelaat moet je dit keer? Ik heb hem om half 11. hin, jij dus ook dat sippe en down gevoel? Hopelijk snel over bij mij, sinds einde middag voel ik mij wel wat beter, nog een keer vroeg naar bed en hopelijk morgen de dag vrolijker beginnen. Ben ook zo bang dat ik down blijf, wil er tegen vechten maar word dan meer down. Nog even wat op vinden dus. Helpt al te lezen dat meerdere dit hebben en het over kan gaan hihi. Ben nog steeds ontzettend benieuwd Joena, ik hoop zo dat het wel goed gaat!