Uitgerekend augustus

Hallo allemaal, Zijn we weer...Even alles laten bezinken en een nachtje erover geslapen!iedereen bedankt voor de super lieve berichtjes  en reacties! ❤️vrijdag gaan we het nieuws aan onze ouders vertellen waar mijn vriend en ik behoorlijk zenuwachtig voor zijn. Avonddiensten vallen nu even zwaar door de moeheid, maar dat zal wel goed komen. Kleine frummel was op de echo 18,8 mm dus écht mini. Geweldig om van zoiets kleins al een hartje te horen. Hopelijk gaat het jullie goed! liefs Leona 

Spannend Leona! En 18.8mm al? Hoeveel weken ben je, 9 weken dacht ik? Mijn vlekje was bij 5.5weken 4mm en donderdag weer een echo, dan zou ik 7 weken zijn en de kleine dan 1cm dacht ik? Wat gaat dat hard dan ineens zeg, die groei. Ben weer zo benieuwd naar de echo! Lig sinds gisteravond al op bed, totaal uitgeput en kom nu net pas beneden...moe, voel me niet lekker, futloos, down. Hele dag bijna geslapen. Hopelijk komt hier snel verandering in :) 

@Citrus,Mijn god wat erg dat jij je zo voelt :( Dan heb ik niets te klagen met mijn moeheid... Valt reuze mee! Hopelijk gaat dat snel voorbij...Ik ben nu 8 weken en 4 dagen! De 21ste weer een afspraak bij de VK maar weet niet of ze dan een echo maakt? Dacht het wel want moest met een volle blaas komen.Heb een super handige en leuke app op mijn telefoon, heet "zwangerschap+". Groetjes,Leona

Ja, ik dacht vorige week ook, ach valt allemaal nog mee, wat moe en niet echt misselijk. Nou sinds het weekend raak. Niet overgeven maar wel met vlagen misselijk en dan die futloosheid. Blij dat mijn kinderen wat ouder zijn zeg haha.Maar...komt goed, hoop snel ;) Ja die app heb ik ook, daarvan is die fruitkalender ook en ook " pregapp ",  kun je van week tot week in 3d kijken en er helemaal omheen. Best grappig. En ook "i'm pregnant" daar kun je elke week een foto inzetten van je buik. En straks dan een mooi overzicht ervan ;)  

@CitrusHmm, afkloppen en hopen dat me dat niet te erg wordt...Ze zeggen dat het na zoveel weken beter wordt met de misselijkheid. Al heb ik totaal geen idee, want het is mijn eerste...Daardoor overigens ook súper bang voor de bevalling. Inclusief allemaal horror gedachten... Brr! 

Welkom miniwondertjes! Ja, ik zit nu op 50 kg. Normaal zit ik tussen 52 en 53, maar ik ben al 2,5 kg afgevallen door de misselijkheid en overgeven. Ik ben ook wel een kleine dame hoor (1,56m), dus zo'n gewicht is voor mij normaalgesproken gewoon goed. Wat een bijzonder verhaal heb jij! Vind je het niet zwaar om zo snel achter elkaar zwanger te zijn? Ik moest er na de geboorte van mn zoon echt effe niet aan denken, maar ik heb 9 maanden BV gegeven en had daardoor geen cyclus, hihi. Dus eerder had op zich ook niet gekund in die combinatie. ;)Frummel, mijn ervaring is dat hoe nuchterder je de bevalling in gaat, hoe beter deze bevalt. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Ik zelf ben mevrouw nuchterheid haarzelf volgens vrienden, en ik heb een hele snelle, maar prettige bevalling echter de rug. Vooral ook omdat ik het over me heen kon laten komen. Het is ook maar net wat je wilt en hoe je zelf bent!

Oh  dames wat een verhalen weer en ook leuk nieuws! Ik hoop echt vN harte dat wie met misselijkheid kampt er snel vanaf is. Wat ontzettend vervelend voor jullie zeg!die kalender is echt te grappig dan is die kleine van me alweer een framboos!Ik ben zo moe, vandaag weer aan het werk heb het mijn duo collega maar meteen verteld zij is echt de liefste hehe. Erg fijn een soort mama voor me ze is 64 en echt een schat en zo heerlijk jong van geest!Ik ben gelukkig sinds gister avond van de diaree af! Haleluja! Haha. Wat ontzettend vreselijk ik hoop dat het nu gwn normaal blijft. 

Terug
Bovenaan