Uitgerekend augustus

[quote quote=10152328]Nee!!! Er staat kankervrij!! Mijn telefoon heeft dat ervan gemaakt. Wat erg…Ik schaam mij kapot . Echt sorry. Daar had moeten staan. ” lekker vrij!! Maar zonder spatie maakte hij dat andere ervan…oh wat erg vind ik dit. Sorry, heel erg sorry![/quote]Denk dat Melissa je wel begrijpt! Ik vond het wel grappig eigenlijk, misschien is dat nog wel erger!!! ?

Wauw Kim... 2 nog wel... mooi druk straks! Het lange wachten heb je gelijk ingehaald haha . Ik snap ook dat dat even moet landen poeh heej het is ook nog wel wat. Hopelijk verloopt je zwangerschap goed, lijkt me veel zwaarder namelijk.Citrus  haha ik snapte te bericht al hoor haha.  Ik heb ook zo vaak die woordkeuze.  Alleen al met jouw naam, daar staat steeds Citruspers ?  ik heb morgen half 4 de echo. We moeten steeds laat ivm werk van mijn vriend. Anders kost het hem steeds zoveel uren. Ik heb er wel zin in. Het is als het goed is nu een beetje een echt mensje aan het lijken ? en dan krijgen we het duidelijkere echoapparaat.  En ik neem me stickie mee... hopelijk kan dat! Heb ik thuis ook wat te laten zien! 

Had Joena gisteren niet de echo Citrus? Ze heeft al het hele jaar niks laten weten inderdaad... hopelijk is alles nog goed en is ze gewoon druk!

Gelukkig :)  was zo stom om terug te lezen haha. Half 4, laat je het ook even weten? Ja klopt, gisteren en sinds 31ste niet meer op het forum geweest. Vertrouw dat niet zo, hopelijk niets ergs en gewoon druk. Beautygirl spreek jij haar op Facebook? 

Is het een idee om een lijstje te maken van wie meekletst en hoe lang iedereen zwanger is en zo? Of ben ik de enige die het niet helder heeft... ?Kan zeker niet in het eerste berichtje bovenaan aangepast worden ofzo...Hier weer een onrustige nacht, onwijs veel dromen en zo. Gelukkig nog een dag vrij vandaag... 

citrus  wat toevallig dat ik het topic van augustus heb geopend. Ik spreek joena heel vaak, alles gaat goed met haar. Ze is alleen heel druk want ze heeft sinds maandag de sleutel van het nieuwe huis. Dus is daar heel druk mee momenteel. 

Dankjewel voor jullie lieve reacties! Het is inderdaad wel even wennen dat het er 2 zijn. Je bent gewoon zo blij dat het überhaupt gelukt is, laat staan dat je gaat hopen op 2... Verder gaat het hier (nog) goed. Regelmatig misselijk maar nog maar 1x hoeven over te geven (een stuk tomaat die niet goed viel, hoe maf is dat). En vaak - maar weinig - honger. 2 kilo afgevallen.Ik ben ook nierpatiënt en mijn nefroloog houdt alles (gelukkig) ook goed in de gaten. Verder loop ik vanwege bloeddrukproblemen al direct bij de gynaecoloog in het ziekenhuis, en zal dat met een tweeling ook wel niet veranderen haha. Ik hoop dat het de komende maanden goed zal blijven gaan. Over 3 weken weer een echo (dan 10 weken). Spannende tijd! Hier nog even de foto van de echo gisteren (7 weken)... :) Succes met jullie echo's, dames!Groetjes, Kim

Ha allemaal! Wat een gezellig forum!!! Ik ben momenteel 10 weken zwanger van ons eerste kindje.. 2 weken geleden een echo gehad waarop we het hartje hebben zien kloppen en alles in orde was! 5 augustus is onze bevaldatum..Ik ben erg misselijk en ontzettend moe.. kan wel hele dagen slapen..Verder wat nerveus of het allemaal goed gaat met de zwangerschap en bere nieuwsgierig wat we gaan krijgen...  Ik ga het hier voortaan gezellig meevolgen.. heerlijk al die zwangerschapspraatjes en herkenbaarheid!En wauw wat ontzettend bijzonder, Kim, dat je een tweeling krijgt!!!!Liefs, Anna

Terug
Bovenaan