Uitgerekend augustus

Hallo allemaal, Mijn naam is Inge en ik ben nu 8+4 weken zwanger. Dit is mijn eerste zwangerschap.Ook ik lees al even mee! Ik had mezelf voorgenomen om te wachten op een goede echo, en daarna te gaan meepraten.Vandaag een goede echo gehad, en net zoals bij Kim : 2 hartslagjes ?We hebben 21 Jan een volgende afspraak bij de verloskundige en 22 jan bij de gynaecoloog. Ik heb behoorlijk in spanning gezeten voor de echo met de vraag of alles wel goed zou gaan. Ik heb in mijn omgeving een aantal keer van dichtbij een vroege miskraam meegemaakt en dat maakte mij wel onzeker. Het was heel fijn om mee te lezen met anderen die zich hetzelfde voelden. Qau zwangerschapskwaaltjes kan ik ook meepraten, misselijk en obstipatie. Ik hoop vanaf nu gezellig mee te kletsen over alles wat we gaan tegenkomen.Vanavond eerst het spannende nieuws aan mijn ouders vertellen??

Jeetje! De tweelingenboom! Gefeliciteerd! En leuk dat je meekletst. Wat is jouw uitgerekende datum? Dan zet ik je op het lijstje erbij. Veel plezier met het leuke nieuws vertellen! Weten ze wel al dat je zwanger bent? Of ga je dubbel nieuws vertellen :)

Wat leuk Inge!! Spannende tijden. Veel plezier vanavond!Buiten misselijkheid heb ik ook veel last van vermoeidheid, maar is denk ik niet zo gek met twee van die monsters. Gisteren helemaal gesloopt na het nieuws 's middags dat het er twee zijn, en het vertellen aan alle ouders en broers/zussen. Om half 9 lag ik al in bed. Maar toch onrustig geslapen! Vandaag weinig focus met werken, veel afgeleid en veel gelezen over tweelingen (maar kan beter stoppen, met alle extra risico's en moeilijke verhalen die erbij komen kijken). Moet nog een beetje een plekje krijgen allemaal!Groetjes,Kim

Voor diegene die naar de 9 maanden beurs willen... wacht even tot na 14 januari! Vorig jaar met deze kaarten gegaan en genoeg tijd en lekker goedkoop, extra in de zak om het daar aan wat leukers/lekkers uit te geven haha. En ga vooral met trein. 

De uitgerekende datum is 17 januariWij hebben nog niet verteld dat we zwanger zijn ! Dus dat word een dubbele verrassing. Maar ik denk dat mijn familie na kerst en oud en nieuw al wel een vermoeden hebben, natuurlijk geen drankje gedaan en dat viel wel op.Ow ik herken ook wat Kim zegt: je wil gelijk van alles opzoeken en weten maar daar word je niet meteen heel blij van wat je dan allemaal tegen komt hé . Ik heb met 5 weken een echo gehad bij de gynaecoloog. Dit was omdat ik veel klachten had waardoor ik zelf dacht dat er misschien iets niet goed zat rondom mijn baarmoeder etc. Gelukkig niks uitgekomen, maar toen zag de gynaecoloog al wel 2 vruchtzakjes.Het is wel heel anders dan bij de verloskundige. Het werd even tussen neus en lippen door genoemd en hij zei gelijk: hoeft niet meteen te betekenen dat het een tweeling is.ik heb er daarom toen niet veel aandacht aan besteed, maar ik denk wel dat het daardoor dus niet als een hele grote verassing komt en ik vooral heel blij ben.  

Hey meiden ik blijf natuurlijk lekker mee kletsen. Maar af en toe beetje druk met werk!  Ik ben volgens eigen betekening op 15aug uitgerekend maar kan natuurlijk nog veranderen na de echo van 23januari. Het werken valt me echt zwaar... gister al om 8uur naar bed... nu ook al kapot.. ik doe groep 1 op de basisschool heb nu nog maar 15 kids maar er komen nog 10 bij... ben erg benieuwd hoe ik dat allemaal ga bolwerkern de komende maanden! 

Goedenavond allemaal,Zijn we weer, weer aan het werk tot 'n uur of 11. Morgen nog een dienst en dan voor de verandering eens drie dagen vrij! Lekker gebruik van maken en naar een tropisch wellness paradijs in Duitsland. Even tot rust komen. Heeft iemand ervaring met het vertellen aan ouders dat ze zwanger zijn terwijl dit niet verwacht wordt? Héél nerveus voor vrijdag.***@Citrus dankjewel voor het overzicht :)

Terug
Bovenaan