Uitgerekend begin november

Hallo allemaal!
 
gefeliciteeeerd! Ik ben nu ook 4wkn en uitgeteld begin nov! 
Heb veel honger en mijn borsten doen echt mega veel zeer. Verder voel ik me heel goed en erg blij! 
 
gefeliciteerd allemaal!
 
vind het grappig om te lezen dat sommige zeg maar ongeveer even ver zijn dan mij en dat de symptomen anders zijn. Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen last van mijn borsten! 
wordt wel gek van de extreme moeheid... Ookal doe ik niks...
 
Gefeliciteerd allemaal! Wij hebben op 27 maart onze eerste afspraak, gecombineerd met de echo. Ben erg benieuwd en vind het fijn om ergens naar toe te kunnen leven. Vandaag last van diarree zonder buikkrampen en na het avondeten misselijk. En mijn borsten doen met de dag meer pijn, maar dat vind ik eigenlijk een ‘fijne’ bevestiging. Als ik iets voel in mijn buik voelt het meer beangstigend haha. Begin steeds meer te genieten en heb het gevoel dat ik 24/7 een glimlach op mijn gezicht heb.
 
Ja bijzonder hea dat de symptomen zo uiteenlopend zijn. Ik zelf heb eigenlijk nergens last van! Erg fijn maar dat geeft me geen lichamelijke bevestiging van mijn zwangerschap. Alleen dan dat ik niet ongesteld ben geworden. Houdt het dus nog spannender. Ik ben vandaag 4w3d en heb 20 maart mijn intake en echo. Dus nu de dagen maar aftellen en hopen op een goede zwangerschap voor ons allemaal
 
Gefeliciteerd allemaal!! Vanochtend getest en ja hoor, 2 streepjes.... ik vermoed eind oktober/begin november ons 2e kleintje te verwelkomen. Vooralsnog alleen gevoelige borsten en een opgeblazen gevoel in mijn buik... vorige zwangerschap geen last van misselijkheid gehad dus hoop dat dit uitblijft. Lekker van deze mooie dagen genieten allemaa! 
 
Wat leuk allemaal! Gefeliciteerd! 
Hier ook afgelopen weekend een positieve test. Ik ben zwanger van ons tweede kindje. Dochter is 10,5 maand nu. 
Eigenlijk nog niet zoveel last van iets, kwam de vorige keer ook pas met een week of 6. Merk wel dat ik er veeeeel relaxter in sta nu, als de vorige keer.
Bel eind deze week de verloskundige voor een afspraak. 
 
Nog meer positieve berichten inmiddels! Wat fijn. Jullie ook gefeliciteerd. Ik had gedacht dat ik er ook relaxter in zou staan bij de tweede maar dat valt me nog wel tegen. Heb wel echt het gevoel dat het goed zit. Maar soms vliegt het me echt even weer aan en dan hoop ik echt maar dat het goed zit en dat het zo pril is en nog alle kanten op kan gaan enzo. Bij de eerste dacht ik echt... geen bloed is goed! Maar lees nu ook wel verhalen dat er niks aan de hand is qua bloedverlies en krampen en er op de echo blijkt dat het kindje toch niet meer leeft. Hier was ik me de eerste keer niet bewist van.
maar goed, moet gewoon stoppen met die gefachten en proberen te genoeten van het idee dat er gewoon een klein frummeltje in je buik groeit. Zo bijzonder weer. Daar integen is mijn eerste echo ook mog een week verschoven dus moet ik nog een week langer wachten. Niet eerlijk haha. Zal de echo nu op 27 maart hebben. Aftellen maarrrr.....
 
Terug
Bovenaan