Uitgerekend begin november

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd!! Super spannende tijd! Ik ben nu 5 wkn zwanger en moet wel zeggen dat ik last heb van mijn onderrug, en soms wat lichte krampen.  Hopelijk gaat het allemaal goed? leuk om zo alles te lezen.
 
En dames? Gaat alles nog goed? Vind het wel erg stil op dit forum namelijk. Bij mij verloopt alles nog prima. Geen kwaaltjes dus niks te klagen al zal wat lichamelijke bevestiging soms ook wel fijn zijn.
 
Super nijntjelove! Ik heb ook 27-3 de eerste echo. Hoever ben jij dan volgens jouw berekeningen? Ik ben dan als het goed is 8w3d. Lang wachten nog hea. Maar we wachten maar geduldig af...
 
Bij mij gaat ook alles nog goed! Borsten beginnen steeds meer pijn te doen. Voor de rest merk ik weinig en dat vind ik best beangstigend. Heb ook (nog) geen bloeding gehad ofzo. Grappig, allemaal dezelfde dag echo. Ik ook 27-3. Ben dan 8,3 of 4 zwanger. Ik denk dat het hier drukker gaat worden naarmate iedereen meer zekerheid heeft, want wij zijn natuurlijk ook echt nog maar ‘net-net’ zwanger. Maandag komt er een informatrice langs van moeders voor moeders, ik ga vanaf week 6 urine doneren voor vrouwen die moeilijk/niet vruchtbaar zijn. 
 
Wanneer gaan jullie het trouwens vertellen? Wij op de verjaardag van mijn broertje, een paar dagen na de eerste echo. Ben dan als het goed is 9 weken. We vertellen het uiteraard eerst onze ouders/broers/zussen. Maar willen het ook met rest van de wereld delen. Na Pasen vertel ik het dan aan mijn manager. Eerst maar hopen dat alles goed gaat natuurlijk, maar vind het wel leuk om over na te denken hoe we het willen vertellen en zo ?
 
Dag ladies, ook ik kan mij aansluiten bij dit forum. I
Van de week test gedaan en jawel hoor: zwanger? vanwege een wisselende cyclus is het moeilijk uit te rekenen wanneer mij uitgerekende datum is, maar ik zal nu iets van 4,5 weken zwanger zijn. Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld? Ik heb namelijk nog niet gebeld.
 
Hee sjkn! Leuk je hier ook weer tegen te komen. Ik heb een paar dsgen na mijn positieve test al gebeld met de VK. Vorige zwangerschap ook gedaan en vond dit wel fijn zodat ik naar een datum toe kon gaan leven.
wij willen het ook na onze eerste echo gaan vertellen aan onze ouders en broers en zussen. Zal dan rond de 9 weken zijn. De vrienden en de rest van de wereld (op een goede vriendin na die het denk ik volgende week ofzo al weet) zullen we nog iets later doen denk rond 11 weken. Hebben jullie al een manier bedacht hoe jullie het bekend willen gaan maken? Of gaan jullie het gewoon vertellen zonder poes pas erom heen?
idd grappig dat er meer meiden zijn die op 27-3 de echo hebben. Kunnen we met zijn alle gaan aftellen haha. Ik zelf zou wel graag mee willen doen aan moeders voor moeders maar zie gewoon niet hoe ik dat moet gaan doen. Denk dat ok dit gewoon niet kan verbergen omdat je toch overal waar je bent je urine om moet vangen. Aangezien ik voor mijn werk al altijd onderweg ben zie ik hierin geen opties helaas. Anders had ik her graag gedaan.
 
Terug
Bovenaan