Uitgerekend begin november

Hay Ella! Jij ook hier?! ?
Wij weten nog niet wanneer en hoe we het gaan vertellen... ben wel op zoek naar leuke ideeën op internet! ? dus als je een leuk idee hebt wat jullie willen delen; graag!!
 
Wij willen het wel op een leuke manier doen. Ben al op zoek op Pinterest maar nog geen definitieve beslissing genomen. Doen we denk ik echt pas na de echo. Ik vang ook gewoon alleen mijn urine thuis op hoor, ga niet lopen slepen op mijn werk. Alle beetjes zijn meegenomen lijkt me. Ik werk alle dagen van 14:00-18:00 en af en toe een hele dag. Maar ik ga geen fles meenemen ergens naar toe om het op te vangen haha.
 
Hoi aanstaande mama's!
Ik ben al ruim een jaar bezig om zwanger te worden. Een paar maand geleden is bij mij PCOS geconstateerd, een flinke tegenvaller wel...Maar toch zo positief mogelijk proberen te blijven met elkaar .Na een ronde Provera en Clomid 50mg en test na de samenleving gedaan, dan testen ze het slijm of het de spermacellen laat leven, deze test was negatief, ph waarde was te hoog, ik kon wel janken, gaat er dan niks goed bij mij??
Ik had nu al een week hele zere borsten en hoofdpijn, moe en vlagen van misselijkheid, zou het dan toch.....En ja hoor, op 1 maart een positieve test!!!!! Ik kon het niet geloven en eigenlijk nu nog niet... Vanmiddag nog een keer getest en nog steeds positief!Gisteravond werd ik opeens heel erg misselijk en ontzettende hoofdpijn, ik lag om 20:45u al in bed, ook vreselijk moe. Oh ja en ik kan al janken bij een grappig/schattig filmpje, hormonen.....Maar ik klaag niet, ik ben zwanger!!!
Volgende week heb ik nog wel een afspraak staan bij mijn gynaecoloog , tot dan blijft het nog onwerkelijk.Wel ben ik heel bang dat het mis gaat, ik probeer daar niet teveel aan te denken.
Het lijkt me fijn om hier met aanstaande (nieuwe) moeders af en toe over te kunnen kletsen.
 
Liefs Wendy.
 
Dag dames,
ik heb donderdag 1 maart ook positief getest. Ik ben nu 3+6 nog erg vroeg dus. Ik heb 13-3 mijn eerste controle echo bij de gynaecoloog en gisteren de verloskundige gebeld en ik heb daar 27-2 m’n eerste echo.
Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
@Wendy, ik richt me even tot jou, om je extra te feliciteren. Ik heb zelf ook PCOS en ben nu na 2 jaar eindelijk zwanger, afgelopen november heb ik een miskraam gehad, dus dat was even een dikke tegenvaller.  Probeer wel te genieten, de kans dat het goed gaat is velemalen groter dan de kans dat het misgaat.
 
 
@IrisHT Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd! Fijn dat het gelukt is na 2 jaar, ik vond 1 jaar al zo lang duren... Die onzekerheid is killing!
Ik kan het nog niet echt geloven dat ik zwanger ben, maar de testen liegen vast niet, Haha! 
Ik ga maandag de verloskundige bellen en ben erg benieuwd naar vrijdag wat mijn gynaecoloog zegt.
Lijkt me leuk om elkaar zo op de hoogte te houden, het is zo'n spannende tijd vind ik!!
 
De rest van de aanstaande mama's natuurlijk ook heel erg gefeliciteerd!!!
 
 
Gefeliciteerd allemaal. Fijn om in dit forum te kunnen zijn.
Ik ben zwanger van de tweede. Gisteren een test gedaan en meteen een shirtje besteld met big brother voor mijn zoontje van anderhalf. Ondanks pcos toch weer op natuurlijke manier zwanger geraakt gelukkig. Ben namelijk hartstikke bang voor alle hormonen. Bij eerste zwangerschap heel lang erg ziek geweest (tot 18wkn overgegeven en super misselijk en moe).
Echter, de blijdschap overheerst en we zien t wel. Toch niks aan te veranderen. Wel heel spannend of alles goed gaat, even spannend als bij een eerste. Ik ga morgen meteen naar VK bellen. Ben ongeduldig.
Wat fijn om zo mee te kunnen lezen.. bijzondere tijd die we samen delen..
Ik verwacht 11-11 als uitgerekende datum trouwens. 
Fijne zondag. X
 
Terug
Bovenaan