Uitgerekend begin november

Leuk effe bij te lezen!
wij zijn 23(ik) en 27, en vorig jaar getrouwd. 6 jaar samen inmiddels. We hadden gewoon nooit verwacht dat het zo snel zou lukken gezien mijn verleden (tijd onvruchtbaar geweest na anorexia). Maar 2e ronde pats boem raak!
ben nog steeds zo ontzettend angstig. Bang dat het fout gaat en elke keer als ik naar de wc ga bang om bloed te vinden. Manlief zegt dat ik het moet loslaten maar Pfoe - hoe dan.. Hoe pakken jullie dit aan?
 
@allemaal, leuk om te lezen hoe oud jullie zijn etc! 
@Fishy, dat heb ik ook, vooral omdat ik dus last heb van bruinverlies. Ik denk dat iedereen dat heeft en dat je pas echt gerustgesteld bent als je bij de verloskundige bent geweest. Het lijkt mij heel normaal dat je bezorgd bent (om zo ongeveer alles). Zeker als het je eerste is, want alles wat je ervaart is nieuw. 
 
En een miskraam gaat gepaard met erg veel bloed en buikpijn, dus ondanks bruinverlies ga ik gewoon van het positieve uit! Ik lees ook op verschillende plekken dat wat druppeltjes helder bloedverlies niet ongewoon is in de eerste weken van de zwangerschap.
 
@Fishy, ik heb dat angstige ook hoor. Afwachten en niet te druk maken lijkt me zo vroeg in de zwangerschap de enige optie, maar ja das makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.. 
@Sophiebr, dat bruinverlies veel voorkomt heb ik ook gehoord, maar toch wel spannend lijkt me? 
Wanneer/met hoeveel weken hebben jullie een afspraak bij de VK? Ik ga morgen bellen denk ik.
O ja, wij zijn 34 en 37 (en > 10 jaar samen). Niet zo jong maar dat was dus niet echt gepland (schrijf ik ergens anders ook maar het heeft even geduurd om zwanger te worden).
 
 
@SophieBr, nog even over die ovulatietesten, ik kon er toch geen meer vinden. Dus heb in plaats daarvan nog maar een 3de zwangerschapstest gedaan :-D 
 
@MaanL Klopt, maar zolang ik geen helder rood bloed zie en het niet gepaard gaat met hevige krampen dan maak ik mij niet ernstig zorgen. Wacht ‘rustig’ de eerste echo af, wat kan ik anders? Het id overigens niet zo dat het bruinverlies er continu uit stroomt ofzo. Enkel een streepje, soms minder per inlegkruisje. 
Oh en deze was vast en zeker ook nog steeds positief, haha! Ik heb ook 4 testen gedaan. 
 
Ik probeer me inderdaad vast te houden aan “maar in 90% van de gevallen gaat het goed”..
En morgen avond komt iemand van Moeders voor Moeders! Ben benieuwd!
 
Hoi November mama's van deze groep,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik zit bij de groep uitgerekend rond 10 november en we hebben daar een fb groep aangemaakt voor alle mama's die in november uitgrekend zijn. De naam is Zonnetje in November en heb hem als onderwerp reisgroep mee gegeven. Dit om het niet op te laten vallen. Ook heb ik geen pagina informatie toegevoegd zodat niemand het kan zien. Nu weet ik dat jullie een whatsappgroep hebben maar er was iemand van deze groep die zich ook aangemeld had op de pagina, alleen maar leuk!. Nu vinden wij hoe meer zielen hoe meer vreugt dus mocht je aan willen sluiten lijkt ons dat leuk! Vooral in de toekomst met echo's, buikjes fotos en om wat overzichterlijker je vragen te kunnen stellen omdat er zo veel op je af komt. Je moet wel twee vragen beantwoorden om lid te kunnen worden. Tip om de groep te vinden: zoek op Groeppen en dan Zonnetje in november. (het is geen pagina namelijk)
Misschien tot op facebook. En anders wens ik jullie een goede zwangershap toe!
 
 
Terug
Bovenaan