Uitgerekend begin november

Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap! 
Mag ik met jullie mee kletsen?
Hier weet ik sinds een week dat ik zwanger ben, afgelopen vrijdag was mij nod maar kon niet wachten met testen ;) 
Uitgerekende datum is 1 november. 
Zag dat jullie al druk in de weer zijn met app groepjes etc. 
Misschien zijn er ook nog wel een aantal die in een geheime fb groep willen, vind ik altijd iets makkelijker te volgen dan via de app als er zoveel inzitten. 

@AnnJ heb t boek van Kluun gekocht en een rompertje ‘papa en ik zijn sport kijken, sssst’ (sportkijken is redelijk vaste prik ;)

@ Yelloww
Een geheime Facebook groep lijkt mij ook leuk! Maar zien mensen dat ook niet dat je lid bent geworden van de groep?
Lijkt mij wat makkelijker dan dit forum ?

Mij lijkt een facebook groep ook leuk maar idd kan niemand anders dat zien? En ik ben niet zo goed in die dingen geen idee hoe je die moet aanmaken?
Ik woon in Limburg en dit weekend is carnaval, we gaan met een hele groep zaterdag en zondag vieren, dat is nog wel een dingetje waarom ik ineens niet drink hahaha maar heb verzonnen dat ik blaas ontsteking heb en dus antibiotica moet slikken, hopelijk trappen ze erin?

Nee een geheime fb groep kan niemand zien dat je daar lid van bent, een besloten fb groep wel. 
ohja die carnaval! hmm dan gaat het wel opvallen indd. Hopelijk trappen ze er in en val je nog niet door de mand. 

Leuk zo geheimen fb groep, is inderdaad makkelijke dan dit, en wat persoonlijke vind ik zelf. En niemand kan het zien ik had ook zo groep van me zoontje erg leuk en gezellig altijd ervaren. 

Ik heb net even een email adres aangemaakt waar iedereen zijn naam op fb naar toe kan sturen. Dan wil ik hem wel aanmaken en jullie toevoegen. 
Alleen bedenk me net even als ik die hier opgooi dan kan iedere wildvreemde (die miss slechte bedoelingen heeft) zijn/haar naam er naar toe sturen en toevoegd worden. 
Je kan hier via ouders van nu geen prive berichten sturen toch? 
Ik vind het via fb ook persoonlijker een heb er bij mijn dochter een leuk clubje vriendinnen aan over gehouden :) 

Terug
Bovenaan