Uitgerekend begin november

Ik snap jullie idd is ook zo spannend maar ik ben zo enthousiast ik heb toch alvast een mail gestuurd haha :) 
Ik heb gister de vk gebeld moest een formulier invullen op internet en nu bellen ze terug, ben ook erg benieuwd wanneer de 1e afspraak zal zijn:) 

Hoi allemaal wat leuk zo’n groep!
Gefeliciteers voor de meiden die rond okt/nov zijn uitgerekend. Ook ik weet sinds afgelopen zondag dat ik zwanger ben, van ons eerste kindje. Uitgerekend rond 4-11.
Vind het wel ontzettend spannend. Wat ik al
meer lees, ook ik heb gedurende de de dag last van menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik en kan moeilijk naar het toilet. Met name snachts lig ik veel wakker door krampen en rommelende darmen. Hopelijk hoort het er allemaal bij. Ik ga morgen de VK bellen... spannend!

Ik heb ook vooral 's avonds en 's nachts last van mijn buik. Maarja dat hoort er nou eenmaal bij.
Net de VK gebeld. Heb 14 maart eerste afspraak. Al over 2 weken dus.

Spannend Jessz, en gefeliciteerd! Inmiddels de VK al gebeld? 
Ik heb het idee dat ik nog geen kwaaltjes heb, maar dat kan ik niet echt checken, ben al een aantal dagen flink ziek. Dus denk dat het alles door elkaar is :p 

Beterschap Yelloww dat is niks ziek zijn! 
Hopelijk verder alles goed. Wanneer ga je naar de VK?
Simtex, al snel langs de VK dus leuk zeg! Wanneer ben jij uitgerekend?

Dag allen,
Gefeliciteerd! 
Vanmorgen een positieve test in handen ? voelt nog zo onwerkelijk. Morgen nog maar een keer testen ?. Heb sinds nod last van menstruatie achtige krampen.. fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! 
Vind wel spannend hoor echte besef moet nog komen. Volgens mijn eigen berekening zou 5 november de uitgerekende dag zijn. 

Gefeliciteerd met Jessz en muizenmuis! Jessz, je mag de VK bellen wanneer je een positieve test hebt. (Zoiets stond bij mijn VK op de site)
Simtex wat fijn! Ik heb 21 maart een afspraak staan met 8 weken. 

28 januari is mijn spiraal er uit gehaald,
2 dagen erna ben ik ongesteld geworden, er vanuit gaande dat mijn cyclus rond de 28/30 dagen zit zou ik dus moeten kunnen testen. Dit heb ik gedaan vandaag met de kV Early. 
Daar kwam een naaldenstreepje als plus teken echt amper te zien. Hopelijk kan ik dit zien als positief en dan zou ik ook in november uitgerekend zijn. Als ik het goed bereken ?

Terug
Bovenaan