Uitgerekend begin november

En je kan inderdaad geen privé berichten sturen, wil best me naam sturen zoals ik op fb heet dat je me / ons dan kan toevoegen deden wij toen ook.

Laten we een poging wagen :)
je kan je naam sturen naar novemberr2019@gmail.com en zet dan even je naam erbij die je hier gebruikt. Dan kan ik dat even checken of er hiermee geschreven wordt.... 

@yelloww Handigst is als mensen je het mailadres sturen die gekoppeld is aan hun Facebook volgens mij (een naam is niet altijd vindbaar of zijn meerdere met dezelfde naam), dan kun je mensen nml gericht uitnodigen met dat mail adres. Ik wacht nog eventjes, eerst thuis vertellen! Maar sluit me dan ook graag aan! Best al een aantal met dezelfde datum! 

Gezellig, hij is in ieder geval aangemaakt dus wie wil is welkom! 
Indd ook wel slim om even te wachten, je weet maar nooit of er bekenden tussen zitten :) 
Ik wilde eigenlijk ook nog even wachten met er heel veel mee bezig te zijn omdat ik zo bang ben dat het mis gaat door eerdere miskramen. Maar kan het toch niet laten. 
Indd ik zag ook al dat er best wat zijn met dezelfde datum leuk! 

Ik ga morgen de VK bellen. Ben benieuwd wanneer we voor het eerst mogen komen.
Ik wacht liever ook nog even met de Facebook groep. Eerst de eerste weken doorkomen. Ben nu al misselijk....

Terug
Bovenaan