Uitgerekend begin november

Hoi dames

Ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben
Van mijn. Tweede kindje.
Ik vond het bij mijn eerste kindje ook leuk om hier mee te lezen en ervaringen te delen.

Groetjes
 
Hallo Lady-Lee,

Ik ben afgelopen zondag erachter gekomen dat ik zwanger ben.
Dit is voor ons ook het 2e kindje. Hoe voel jij je? Ik heb op zere borsten gelukkig nergens last van. Ik voel me ook nog niet echt zwanger. Eind deze maand heb ik mijn eerste echo. Ik ben benieuwd.

Groetjes
 
Hoi dames, ook wij zijn er pas achter dat we ons 2e kindje verwachten. Deze keer geen ochtendmisselijkheid, maar wel slapeloze nachten Ik ben elke nacht vanaf 3 uur klaarwakker! Daarnaast al een opgezette buik, terwijl je het bij onze eerste pas met 20 weken echt zag! Ook wij hebben aan het einde van de maand de eerste echo. Erg spannend aangezien ik een paar maanden terug een miskraam had met 7 weken.
 
Hoi dames,

Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben van de eerste! Ontzettend spannend allemaal. Ik heb 3 april mijn eerste echo. Ik vind dit allemaal zo wennen want het heeft 1,5 jaar geduurd, vorige maand alles laten checken bij de gynaecoloog (alles was gelukkig goed!) en zwanger!
Liefs
 
Waar hebben jullie allemaal last van?

- Mijn borsten doen zeer
- Soms wat misselijk
- En erg moe
- Rommelende buik, lucht erin!

Verder niet zoveel..
 
Hoi, ik ben afgelopen donderdag er achter gekomen dat ik zwanger ben van mijn 1e kindje. Spannend hoor en heel onwerkelijk nog. Ook nergens last van gelukkig.
Liefs
 
Behalve soms slapeloze nachten nergens last van. Je zou zeggen wees er blij me, maar bij mijn eerste was ik kotsmisselijk... En nu heb ik nergens last van, maakt me best onzeker eigenlijk. 24 maart is onze eerste afspraak bij de verloskundige Hopelijk verdwijnt de onzekerheid dan.

Willen jullie het geslacht weten?
 
Terug
Bovenaan