Uitgerekend begin november

Hoi,

Wij weten sinds 10 dagen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Ik ben voor zover ik uit kan rekenen op 1 november uitgerekend. Net ingeschreven bij verloskundige. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
Ik heb ook niet veel last m.u.v. zere borsten, af en toe een vlaag van misselijkheid en vermoeidheid.

@Wanda0018 nee wij willen het geslacht niet weten. Wij vinden het leuk als dit een verrassing blijft en we hebben ook geen voorkeur.

Groetjes

Hoi Allemaal!
Zat te twijfelen of ik op een forum wilde, voor af natuurlijk veel gebruik gemaakt van forums om me in te lezen en me gek te maken met alle klachten die er uiteindelijk niet waren :). Maar sinds zondagavond weten wij dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! En het lijkt me toch fijn om dingen te delen zolang bekenden het nog niet weten. Bij deze jullie ook allemaal gefeliciteerd!Ik heb gelukkig nog geen klachten. Voel af en toe wat druk in mijn lies en als ik hoest heb ik het wat spierpijn idee, maar daar blijft het gelukkig bij. Zijn jullie ook zo benieuwd hoe je op de zwangerschap reageert? Het voelt nog zo onwerkelijk als je zo weinig voelt...Verder nog geen afspraak bij de VK gemaakt. Dinsdag 3 februari was mijn eerste dag van de laatste menstruatie, dat zou betekenen dat ik nu 5 week en een dagje zwanger ben. Toch? Bel eind van de week/begin volgende week voor een afspraak.Eerst nog even een weekje genieten en wennen met zijn 2tjes aan het idee.
Groetjes!

Wat grappig! Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 1 februari. Ligt dicht bij elkaar! Zondag ben ik 6 weken.

Ik wil graag het geslacht weten, weet alleen nog niet of ik het aan de rest ga vertellen of dat we het voor ons houden.

De rest ook gefeliciteerd!

Gr Elise

@gebruiker451082 Wij wisten het bij onze eerste (een dochter van ondertussen 21 maanden) ook niet en willen het nu ook niet weten. We hebben inderdaad ook geen voorkeur en wij vonden de verassing bij de geboorte echt wel iets speciaals hebben :)

Heb toch maar even een afspraak gemaakt bij de verloskundige! :) 1 april mogen we langskomen! Leuk als je dan ook echt gefeliciteerd wordt aan de telefoon en er gevraagd wordt hoe je je voelt.
Wij willen overigens niet weten wat het wordt...ben benieuwd of ik dat volhoud, maar denk het wel!
Grappig idd Elise, we schelen inderdaad niet veel!

Hoi allemaal,

Ik ben aanstaande maandag 6 weken zwanger, dus op 9 november uitgerekend.
Vind het allemaal erg spannend, is ons eerste kindje. Heb last van zere borsten, eten wat niet altijd lekker valt en rugpijn.
Vind het lastig om het geheim te houden, heb het idee dat iedereen het aan me zie, haha.
Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met moeders voor moeders?

gefeliciteerd iedereen en geniet ervan!
x

Terug
Bovenaan