Uitgerekend begin november

Dag dames.
Even weer een bericht van mij. Hoe voelen jullie je nu?? Ik ben nu ongeveer 10 weken. Met 1,5 week de termijnecho. Vind het opnieuw spannend worden. Met 8 weken klopte een mooi hartje maar ben erg nieuwsgierig of allea nog steeds goed is. Naast moeheid en weinig energie voel ik me goed. Soms lichte bandenpijn onder in de buik maar dat is te verwaarlozen. Vind het gewoon allemaal spannend. Logisch natuurlijk. Maar de spanning en onwetendheid doet meer met mij dan gedacht...

Hoi dames, gisteren heb ik mijn eerste echo gehad en alles zag er heel goed uit. Ik vond het weer heel erg spannend, maar gelukkig is alles goed. Ben nog steeds erg misselijk, maar er zitten nu ook betere dagen tussen gelukkig. Gisteren hebben we het ook gelijk iedereen verteld. Onze oudste dochter vond het helemaal super en is er helemaal vol van. Zo leuk om te zien.

Hoi Rjsj, gefeliciteerd, fijn dat de echo er goed uitzag. Toche en geruststelling als je de kleine weer hebt gezien en alles goed is he?
Fijn dat de misselijkheid toch al met wat dagen beter wordt.
Ik heb inmiddels de 2e echo gehad, zit nu op 11 weken, alles was helemaal goed en wat een verschil met de eerste echo. Kon nu echt een kindje zien met 2 armen, 2 benen en het hartje heel mooi zien kloppen.
Heb ook nu gewoon verteld tegen iedereen. We hebben trouwens ook de keuze gemaakt om geen combinatietest te gaan doen. Nu heerlijk genieten ondanks de moeheid!
xx

Terug
Bovenaan