Uitgerekend begin november

hallo allemaal,

Wat leuk zoveel meiden! Iedereen natuurlijk gefeliciteerd!
Wij willen het geslacht niet weten. Weten jullie al wanneer en hoe jullie het gaan vertellen aan jullie ouders, broers en zussen? Wij gaan het met Pasen vertellen. Dan hebben we de eerste echo gehad. Maar hebben alleen nog geen idee hoe. Ideeën zijn dus van harte welkom :)

Liefs

Wij hebben het bij onze dochter verteld met chocolade. Voor de opa's en oma's hadden we een chocoladereep waarop stond de liefste opa/ de liefste oma. Voor onze broes en zussen hadden we chocoladeletters, de letters t (van tante) en o (van oom). Nu bij de tweede zijn we nog op zoek naar een leuke manier om het aan onze ouders en broers en zussen te vertellen. Waarschijnlijk in de vorm van een gedichtje. De rest vertellen we het op de uitnodiging voor de tweede verjaardag van onze dochter. Daar zetten we op dat ze van papa en mama wel een heel mooi cadeautje heeft gekregen. @Wilow85 Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap meegedaan en ik ga het zeker weer doen! Realiseer je wel, ze halen het 'discreet' op, maar de andere vrouwen in de straat hebben het gelijk door zodra je de krat voor je deur zet aangezien ze hem zelf ook kennen. Mijn buren waren dan wel weer zo netjes om er verder niks over te zeggen :)

Hallo,

Eindelijk kan ook ik me aansluiten bij een zwangerschapsforum!! :D

Ik weet sinds maandag 7 maart dat ik zwanger ben. We zijn er super blij mee! Ik ben nu bijna 5 weken zwanger. Uitgeteld op 13-11-2015 Wij hebben de eerste echo op 1 april :D
Iemand tips om die weekjes snel door te komen haha??

En iedereen gefeliciteerd!

Hoi,

@wanda ik heb me aangemeld en vanmorgen 2 kratten gekregen. Ben benieuwd, voelt in ieder geval goed iets voor andere toekomstige ouders te kunnen betekenen. Ik woon gelukkig aan het einde van een dood lopende straat, dus niet zo heel veel kans dat veel mensen het zien.

We weten ook nog niet hoe we het gaan vertellen, dus leuke ideeën zijn welkom. Ik ben wel van het bakken dus misschien een mooie fondant-taart of cupcakes in blauw/roze.

@miracle gefeliciteerd! Is inderdaad lastig om de weken door te komen zonder iets te zeggen.
ik heb het idee dat iedereen het aan me kan zien, heb jij dat ook?

X

Echt super leuk om zo alles te lezen.ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders. Lijkt me mooi om met zo iets simpels andere vrouwen te kunnen helpen.
Wij wilden onze familie het pas vertellen als we minimaal 12 weken zwanger zijn, maar we hebben binnenkort een familiefeestje en ik denk dat mijn veranderde eet- en drinkgedrag dan op gaan vallen. Daarom gaan we het misschien wel met pasen doen. Hopelijk dan ook de eerste echo gehad.

Ben soms super misselijk, vooral 's avonds.Iemand tips hiertegen? En ik kan niet meer tegen toiletten. Hoe schoon ze ook zijn, ik ga ervan kokhalzen.
Hebben jullie ook van die gekke dingen?

Groetjes

Ik ben ondertussen ook af en toe misselijk. Bij mij helpt drinken (ik neem dan thee) en ook wat eten wil nog wel eens helpen (meestal een stukje kaas of worst). Tijdens mijn vorige zwangerschap kon ik niet tegen de koelkastlucht! Mijn vriend maakte hem wel drie keer per week schoon, maar voor mij bleef hij stinken en moest ik inderdaad ook kokhalzen (niemand vond hem verder stinken), maar dat was ook ineens weer verdwenen toen ik 3 maanden zwanger was, dus nog even volhouden :)

@wilow85 Dankje! Ja inderdaad!
Ze zeggen niet voor niks dat je dat uitstraalt haha.

T misselijk zijn heb ik hier ook al goed gemerkt, kom vaak zo ineens opzetten en is dan na een paar minuten weg. Behalve in de ochtend dan blijft t nogal ff hangen tot kokhalzen aan toe.

Ik heb wel een andere bh moeten kopen, die is nu al aan de kleine kant.
Nog meer mensen die dat al zo vroeg hadden?
Ik ben morgen precies 5 weken ;)

Miracle, denk dat ik volgende week nieuwe bhs mag halen. Gaat snel.

Verder ook hier soms wat misselijk, vooral als ik lig en dan opsta en wat over het algemeen minder honger. Maar mag niet klagen.

Heb wel de hele dag rugpijn, onderin,
X

Terug
Bovenaan