Uitgerekend december 2015

hallo @gebruiker 906082
Ik lees het wel hoor. Welkom bij de groep :)
@gebruiker 911473Jij ook welkom. En van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Dit keer gaat het vast beter dan de vorige

Goedemiddag dames,
Ook ik mag me hier melden! Inmiddels 6 weken zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 7 december 2015. We hebben 30 april de eerste echo.Inmiddels dienen de kwaaltjes zich ook zo langzamerhand aan. Mijn borsten zijn gegroeid en enorm gevoelig (eerder pijnlijk) en heb regelmatig hevige krampen dat soms bijna het zweet me uitbreekt. Misselijkheid valt nog mee, zo nu en dan wat weeïg, maar niet noemenswaardig. Sinds ik zwanger ben heb ik telkens trek in soep. Kan het wel de hele dag door eten!
Ik hoop op deze site en forum wat tips en trucs mee te pakken. Er komt nogal wat op je af met zo'n eerste zwangerschap..
x

@gebruiker 626364Ik geloof dat de meest doorgewinterde zwangere ben....ben nu voor de 3de keer zwanger en heb helaas ook 3 miskramen gehad.
als je vragen hebt, misschien weet ik wel raad mee met het kwaaltje ;)
Nog van harte gefeliciteerd en lekker genieten hoor!!! Heerlijk zo blanco in een zwangerschap te kunnen gaan...hihi

@gebruiker 626364
Wat super leuk, gefeliciteerd!!
Ik ben uitgerekend op 6 dec en heb morgen weer een echo!!
Heb ook enorm veel 'pijn' aan me borsten haha.. En af en toe was menstruatie achtige steken, verder voel ik me heel goed..
hoop zo leuke dingen met elkaar te kunnen delen.

Groetjes

Heel voorzichtig kom ik mij hier melden. Ik ben Supertje , bijna 36 en moeder van 2 jongens. Morgen pas NOD, maar vandaag positief getest. Als alles goed mag gaan, wordt dit ons 3e kindje. Heb 3 miskramen gehad en heb bij de andere twee zwangerschappen hulp gehad dmv hormonen. Afgelopen zomer een kijkoperatie gehad en we zouden nu het IUI-TRAJECT ingaan. Dat is hopelijk niet meer nodig. Vermoedelijke uitgerekende datum is 22 december.

Hoi andere zwangeren
2 december ben ik uitgerekend van ons 2e kind.Ons 1e kindje is overleden na 15weken zwangerschap.
Deze tijd is ontzettend spannend voor mij!Elk pijntje, kwaaltje, ongemakje, doet mijn angst aanwakkeren.
Wij hebben het al wel verteld aan de mensen die ons hier doorheen kunnen helpen,in tijden dat we het moeilijk hebben.
Ik ben nu 6 weken en 4 dagen en heb morgen een gesprek bij de VK in het ziekenhuis.
Groetjes

Terug
Bovenaan