Uitgerekend december 2018

Hoi iedereen,

Vandaag mijn 4e positieve test. Dus denk dat ik echt zwanger ben haha. Na 8mnd kan ik het nog niet echt geloven. Zoals ik zelf heb uitgerekend zou ik 23 december uitgerekend zijn?. Dit is voor ons, ons 2e kindje. 

groetjes Anôuska 

Hallo allemaal,

Ik ben een vreemde eend in de bijt denk ik... ja, ik ben zwanger, zoals het er nu naar uitziet is de uitgerekende datum 12/12.
En dit weet ik doordat ik zwanger ben van donorzaad(21/3). Ik word een single moeder.
Gister 36 geworden, al geruime tijd vrijgezel, en de knoop doorgehakt. Na 3 inseminaties ben ik zwanger.
Super spannnend en nog heel pril....25/4 eerste afspraak bij gynaecoloog ziekenhuis, daarna regulier traject bij de verloskundige.
groet,
Joyce

Bedankt voor je reactie xxE, had al geprobeerd om mijn gebruikersnaam aan te passen maar blijkbaar is dat niet helemaal gelukt.. 
Nav jouw bericht gisteren contactformulier bij de verloskundige ingevuld en ben vandaag al terug gebeld.. ging helaas langs elkaar heen het bellen want was op werk. Hopelijk hoor ik morgen wanneer ik terecht zou kunnen. We lopen aardig gelijk op trouwens, ik denk nu rond 17 december uitgerekend te zijn.
Voorzichtig enthousiast nu maar durf het nog niet helemaal te zijn..

Hallo allemaal! 
Ook ik sluit mij aan in de december groep. Yes!
Ik heb op 7 april een positieve test gedaan (2-3 weken volgens Clear blue). Vandaag nog een test waarop 3+ weken te zien was. 
Afgelopen november heb ik een miskraam gehad. Wij hebben toen bij de eerste echo (6 weken en 4 dagen) een kloppend hartje gezien maar helaas zagen wij bij de echo erna dat het hartje het 7 weken en 4 dagen gestopt was met kloppen. 
Heel erg blij dat het weer gelukt is maar ook heel erg spannend!
Ik ben van plan om deze week een afspraak te maken bij de verloskundige.
Groetjes Denise

Gefeliciteerd allemaal?
Op pagina 2, volgens mij, staat een e-mail adres waar jullie je kunnen aanmelden voor onze gezellige Whatsapp groep. 
Liefs

Kunnen er nu wel weer mensen in de groepsapp? Ik had eerst diegene een mail gestuurd en die zei dat de groepsapp vol zat. 
Ik heb diegene nu nog aals een mail gestuurd!

Hoi!
Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben Leonie, 29 jaar en heb begin deze week een test gedaan en: zwanger!! ? Waarschijnlijk zo rond de 4 weken nu...
Wel met een heel dubbel gevoel, omdat ik in december met +-7 weken een miskraam heb gehad... dat maakt me erg onzeker en durf nog niet zo goed blij te zijn... de kwaaltjes geven dan inderdaad een beetje houvast, hoe raar dat ook klinkt.
Komend weekend gaan we onze ouders het nieuws vertellen! Spannend!! 
Lijkt me inderdaad leuk contact te hebben met elkaar!Maar lees al iets over een volle appgroep? 

Ladies, ook ik sluit me graag bij jullie aan. Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger van ons tweede kindje en. We zijn dmv iui zwanger geworden dus dit maakt het wel extra spannend/beladen maar ik probeer rustig te blijven.
Heb pas 3 mei een afspraak voor een echo in het ziekenhuis, dus ik ga denk ik de verloskundige bellen van de vorige zwangerschap om te vragen of het eerder kan/mag.
Ik ben ook benieuwd of de appgroep vol is, anders sluit ik mij graag aan. 
Groeten, Ellen

Terug
Bovenaan