Uitgerekend december 2018

Hoi Dames, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!De groepsapp van de mail decemberkindje2018@gmail.com zit op het moment vol. We willen de groep niet groter dan 10 personen laten worden omdat onze telefoons anders ontploffen door het aantal berichten haha.Misschien het idee dat iemand anders een nieuwe groep begint? dan kunnen de andere dames daarbij in :)groetjes! :)

In navolging op bovenstaand bericht --> als je in de nieuwe appgroep wilt dan kun je een mailtje sturen naar decemberbaby2018@outlook.com (graag met naam en nummer). Ben benieuwd!

groeten, Ellen

Hoi iedereen!

Aangezien mijn man en ik het nog even voor ons 2-en willen houden, maar ik het wel even kwijt moet, ben ik blij dat dit forum bestaat! 
Ik heb vorige week een aantal testen gedaan en die waren allemaal positief :) 
Ik ben 5 weken zwanger van de eerste en ben uitgerekend op 15 december 2018.
Zo spannend allemaal! Gelukkig nog geen last van misselijkheid o.i.d., maar dat zal ongetwijfeld nog komen...

Hoi meiden!

Allereerst allen gefeliciteerd met dit leuke nieuws.
Ik ben zelf nu iets meer dan 5 weken zwanger en kom graag in contact met andere die in de zelfde fase zit.
Helaas is dit niet mijn eerste zwangerschap. Ik ben al eens zwanger geweest waarbij ik het na iets meer dan 6-7 weken verloren ben.
Deze ervaring maakt me nu tijdens deze zwangerschap super onzeker. Elke kramp en elke afscheiding die anders is dan normaal, maakt me bang en onzeker.
Ik haal steun en info uit het lezen van forums zoals deze. Hopelijk helpt het mij en kan ik andere helpen.
Ik heb geen tot bijna geen symptomen. Maar de test was super duidelijk. Ook dit is iets wat je aan twijfelen brengt.
Lees graag jullie ervaringen
Groetjes!

@Gebruiker, ik ben vandaag 5w+1d zwanger en heb ook nog niet zoveel kwaaltjes. Echter voel ik ze wel een beetje komen.
Het enige waar ik last van heb:
Enorme vermoeidheid;
Slapeloosheid;
Gevoelige borsten en tepels;
Vannacht voor het eerst misselijk alsof ik teveel gedronken had.
Het ene moment voel ik me heel zwanger en het andere moment totaal niet dus ik begrijp je gevoel. Hopelijk heeft dit je een beetje gerustgesteld??

@Gebruiker, ik ben vandaag 5w+1d zwanger en heb ook nog niet zoveel kwaaltjes. Echter voel ik ze wel een beetje komen.
Het enige waar ik last van heb:
Enorme vermoeidheid;
Slapeloosheid;
Gevoelige borsten en tepels;
Vannacht voor het eerst misselijk alsof ik teveel gedronken had.
Het ene moment voel ik me heel zwanger en het andere moment totaal niet dus ik begrijp je gevoel. Hopelijk heeft dit je een beetje gerustgesteld??

Ho shit.. 2x verzonden.
Ik zie dat er best veel dames op 15 december zijn uitgerekend, wat leuk! Ik ook.. ??
Maarr.. die datum kan na de eerste echo natuurlijk nog veranderen.

Terug
Bovenaan