Uitgerekend december 2018

Gefeliciteerd allemaal!
Hier vandaag de positieve test in handen gehad. 1e keer en voelt allemaal nog wat onrealistisch. Alsof ik elk moment ongesteld kan worden.. 
Zie dat sommige al contact / afspraken hebben met de verloskundige of in het ziekenhuis. Nu snap ik dat dat allemaal wat sneller gaat met een medische indicatie maar wanneer neem je nou contact op met je huisarts of verloskundige? 
Zou ergens rond half december uitgerekend moeten zijn volgens de laatste menstruatie. 
Sluit graag bij de december groep aan maar denk dat ik er nog even mee wacht.. 
Liefs

Ik heb al jullie berichten gelezen, leef met iedereen mee en natuurlijk GEFELICITEERD !
Zelf ben ik uitgerekend op 3 december. Het is de eerste keer dat ik zwanger ben. Mijn eerste afspraak is op 19 april, helaas kan dan mijn man niet met mij mee (ivm met werk). Hoe gaan jullie daarom om ? 
Omdat ik niet precies weet wat ik kan verwachten tijdens de afspraak, blijf ik nuchter onder het feit dat hij niet met mij mee kan komen en hoop ik gewoon dat hij er de volgende keer wèl bij kan zijn.
Fijne avond iedereen !

Goedemorgen,
Ik sluit ook graag bij deze groep aan. Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben, dus het is nog allemaal erg pril (erg spannend). 
Heb net contact gehad met de verloskundige en heb 7 mei de eerste echo.
Als het goed is ben ik rond 15 december uitgerekend; precies tussen de feestdagen in. 
Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is in deze groep! :-D 

Liefs

@gebruiker10071661 Ik had gisteren en vandaag ook een positieve test. Ik heb vandaag al contact gehad met de verloskundige. Dit wordt ons eerste kindje dus vind het ook allemaal erg spannend. 
De verloskundige zei tegen mij dat de kans groter is dat het goed gaat, dan dat het fout gaat. Ook mede door mijn jonge leeftijd van 25 jaar. 
Ze hebben het best druk dus ze was blij dat ik al contact had opgenomen. Ik moest een online intakeformulier invullen en de afspraak voor de 1e echo is al gemaakt op 7 mei. 

Hoi dames, gefeliciteerd allemaal! Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Heel onwerkelijk, maar we zijn er super blij mee ? Het wordt ons eerste kindje en ik ben rond 15 december uitgerekend. Dan lopen we dus gelijk xxE!
Wij gaan de eerste twee weken van mei op vakantie, dus de echo zal pas daarna ingepland kunnen worden. We moeten dus nog lang wachten... Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Ik vind het zo spannend allemaal! Wij wachten eerst de echo af voordat we het aan iemand gaan vertellen. Heel fijn dat ik hier mee kan schrijven en ervaringen kan delen.

Jeehh wat leuk Giuliaa volgens mij ben ik je ook al in een andere groep tegen gekomen?
Ik vind het ook super spannend allemaal. Mijn hersens zijn pas net gewend aan het feit dat de spiraal eruit is gehaald op 9 maart en nu al zwanger.. heel bizar!

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik wil me ook aansluiten bij jullie groepje. Ook ik word een December mama! Whoehoe. We zijn er gister achter gekomen dat we 6 weken zwanger zijn. 
De eerdere testen die ik deed waren negatief. Heel raar dat ik nu pas positief test. Ik maak me hier wel een beetje zorgen om omdat ik ook een miskraam heb gehad. 1 februari was alles schoon en konden we voor de volgende ronde.
toen we nu dus 4/5 weken zwanger waren heb ik getest en deze was negatief. Ik heb dus ( hoe stom kan ik zijn) 3 kleine glaasjes 43 gedronken.
dus ik maak me wel zorgen of alles goed is.. hebben jullie hier ervaring mee? Is met de baby alles goed gekomen? 

Volgende week woensdag ( 18 april ) hebben wij de eerste echo.. spannend! 

Hebben jullie al een eerste echo gehad? 

Groetjes Gina

Terug
Bovenaan