Uitgerekend december 2018

Hallo allemaal, 

Zoals ik al in een eerder berichtje had getypt verwachten wij ons eerst een kindje. 
Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger.
Alleen ervaar ik af en toe enorm veel pijn in mijn onderrug en en soms in de buik. Soms tot ondragelijk toe.
Nu ben ik bekend met endometriose en ziekte van crohn helaas.
Zou het hier door komen? Of herkende jullie dit? 
Ik moet nog contact op nemen met de verloskundige maar twijfel dus nu of ik niet beter afspraak kan maken bij de gynaecoloog..
Lief, Marielle 

Dag allemaal, 
Vandaag op controles geweest bij de gynaecoloog in het ziekenhuis hcg waarde was goed gestegen en de echo zag er goed uit, nu 25 april nog een keer terugkomen in het ziekenhuis en als dan alles goed is mogen we erna naar de verloskundige toe.

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd allemaal!!!
Ook ik mag mij aansluiten bij de groep, na een positieve test afgelopen vrijdag.
We zijn ontzettend blij alleen voelt het allemaal nog niet echt, geen kwaaltjes ook.
Als het allemaal goed mag blijven gaan ben ik 4 december 2018 uitgerekend van ons eerste kindje.

Hoii!
Voor alle “nieuwelingen” op het forum, van harte gefeliciteerd! Dat we allemaal maar een voorspoedige zwangerschap mogen hebben.
inmiddels zit ik op 6 weken en 4 dagen van ons eerste kindje. 
Op 19 April hebben wij de eerste echo, de tijd lijkt echt vooruit te kruipen! 
Hoe is het met jullie kwaaltjes?
ik heb op wat gespannen borsten en af en toe een opgeblazen gevoel en sneller moe nergens geen last van.. soms maakt me dat wat onzeker. Gek hé dat je liever kotsend boven de pot hangt zodat je weet dat je lichaam echt wat doet.. maar ik ga er maar vanuit dat zolang ik geen bloed verlies alles goed is.

Liefs! 

Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ook ik ben zwanger!! Na eerst gedacht te hebben dat ik ongesteld was geworden (2 dagen een lichte bloeding gehad) had ik een week later al een dikke positieve test op een ovulatietest. Die testen bleven dik positief , en dat 5 dagen lang... dat vond ik vreemd en toen toch maar een test gedaan. Daarop een heeel vaag streepje gezien. Inmiddels een dikke streep te zien, dus ook echt zwanger. Als ik moet rekenen vanaf de eerste dag van mijn menstruatie dan ben ik momenteel 6 weken en 3 dagen zwanger. Maar ik heb dus blijkbaar een late innesteling gehad dus ik vermoed dat ik 5 weken en 3 dagen ben. Ik heb 23 april een echo! Hopelijk zie ik het hartje dan al kloppen, want ik ben super zenuwachtig of het dit keer (na twee miskramen) eindelijk een keer goed gaat. 
Kwaaltjes: misselijkheid met vlagen af en toe, moe, darmkrampen, af en toe roze of bruine lichte afscheiding bij afvegen na het plassen (misschien een gevoelige baarmoedermond ivm een heftige ingreep (lisexcisie) die ik in december heb gehad) het voelt niet als een miskraam... maar de angst blijft natuurlijk wel

Terug
Bovenaan