Uitgerekend december 2018

Hi Dames,
Gefeliciteerd allemaal!! Voor mij en mijn man gaat het hopelijk nog net dit jaar gebeuren! Rond 20 december. Een heel bijzondere kerst dus! 
Sluit me graag aan om mee te kletsen over alles wat ons te wachten staat. Vind het zo spannend!! Volgende week de huisarts en verloskundige bellen.
Fijn weekend nog!

Hoi allemaal, volgens mijn eigen berekening ben ik 10/12 uitgerekend. Ik heb 03/05 mijn eerste afspraak bij de vk. Dit wordt ons eerste kindje. Erg spannend allemaal!

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben volgens mijn laatste menstruatie 19 december uitgerekend! Eerst zwangerschap en heel spannend allemaal.. wel last van veel buikkrampen en soms mijn rug, rug wordt wel minder. Maar mijn buik blijft met vlagen wel pijn doen, volgens de vk is dit heel normaal dus ik probeer de onrust wat weg stoppen. 

Geniet ervan!??♥️

Hallo dames,

Ook ik meld me hier graag aan. Ben er net achter dat ik zwanger ben en als het goed is verwachten wij ons 1e kindje rond 10 december.

Hallo allemaal, 
Ik en mijn vriend hopen in december ons eerste kindje te ontmoeten ?. 
Vind het allemaal echt enorm spannend en wordt er best onzeker van soms. Volgende week bel ik met de verloskundige voor een afspraak. 

Ik heb momenteel veel last van misselijkheid eigenlijk de hele dag wat met vlagen. En wat last van buikkrampen. Maar voor de de rest voel ik me eigenlijk wel goed. 

Hallo allemaal, 
Ik en mijn vriend hopen in december ons eerste kindje te ontmoeten ?. 
Vind het allemaal echt enorm spannend en wordt er best onzeker van soms. Volgende week bel ik met de verloskundige voor een afspraak. 

Ik heb momenteel veel last van misselijkheid eigenlijk de hele dag wat met vlagen. En wat last van buikkrampen. Maar voor de de rest voel ik me eigenlijk wel goed. 

Gefeliciteerd allemaal!
@xxe jaa klopt samen met @xEshter in de NOD rond 13 april groep. 
@gebruiker Ja dat was vandaag ook mijn eerste vraag aan de verloskundige toen ik ze aan telefoon had. heb ook de hele dag wat krampjes. Ik was wel meteen gerust gesteld. Was de afgelopen dagen bang dat het alsnog mis zou gaan. 
@Kaahtje Hopelijk gaat de misselijkheid snel weg en de onzekerheid ook een beetje dan kun je lekker gaan genieten!

Terug
Bovenaan