Uitgerekend december 2018

Hallo lieve dames! 
Bij deze wil ik me ook graag aansluiten
Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd!
Hier zijn we er gisteren achter gekomen dat mijn vriend en ik ons eerste kindje verwachten! Hopelijk rond 23 december, wat een bijzondere kerst word dat. 
Verder met vlagen misselijk, moe en wat buikkrampen maar verder voel ik nog wel goed.
Afgelopen december een miskraam gehad bij 6 weken dus spannend is het zeker wel maar die kwaaltjes houden we toch wel beetje op de been.
Veel liefs ood

Goedemiddag allemaal,
Ten eerste allemaal gefeliciteerd.
Ik ben ong 8 dec uitgerekend en heb 26 april de echo en ik vind het ook zo lang duren!

Ik heb al een dochtertje van net 3.
Mijn 2de zwangerschap is niet goed afgelopen. Bij 12 weken moesten wij de zwangerschap afbreken vanwege open schedeltje. Curretage was 18 dec, na 2 cyclussen weer zwanger.
Mega blij maar ook extra spannend!
Gr Kelly

Hoi dames!

Gefelicteerd allemaal! Spannende tijd.. fijn om dingen te kunnen delen! 
Wij hopen ook begin December papa en mama te worden! 1 mei een afspraak bij de vk! Ik ben met vlagen best wel misselijk en heb vaak buikkrampen, vooral s nachts. Voelt soort als buikgriep, maar het is steeds naar even! Helaas hierdoor veel in de weer s nachts! 
Succes allemaal! Duimen maar voor iedereen! 
Groetjes 

Iedereen Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 
Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld? 
Ik lees veel verschillende dingen. Sommige zeggen direct na een positie test de andere zeggen tussen week 5 en 6.
Geen idee wat wijsheid is?
Zijn er hier ook dames die aan krachttraining doen?

@kaahtje
Ik wil volgende week de verloskundige bellen dus zit ik idd tussen 5e en 6e week. ben nog opzoek naar een goeie verloskundige.. 
Woon nog maar net in Groningen dus nog even zoeken. Toevallig meiden die in Groningen wonen en een goede verloskundige kunnen aanbevelen? 
En ik doe toevallig wel aan krachttraining maar maand geleden even gestopt vanwege blessure maar weet nog niet hoe ik dat ga doen tijdens de zwangerschap. jij dan? 

@kaahtje ik zit op kickboksen. Waaronder tijdens de training heel veel kracht en buikspieren. Ik train best veel en vind het maar niks om zo in 1x te stoppen dus ik ben wel van plan hier mee door te gaan. Misschien wel iets minder fanatiek en ik kijk wel hoe mijn lichaam reageert. Ik merk nu al dat mijn vermoeidheid niet echt gunstig is tijdens de trainingen. 
Ik heb gelukkig een hele goede band met mijn trainer en ik heb haar ook gelijk verteld dat ik zwanger was. Zo kan ze er in de les een beetje rekening mee houden en ze gaat me begeleiden waar nodig. Het sparren laten we in ieder geval achterwege. Nu nog even een smoesje bedenken voor de andere meiden! ?

Ik wil deze week ook de vk bellen. Alleen drukke periode dus moeten even zoeken naar een datum waarop mijn partner en ik allebei kunnen.
heb gelukkig weinig last tot nu toe. Geen misselijkheid, alleen wat vaker naar de wc.

Ik train ongeveer 3 A 4 keer in de week. Had voor 21 mei het nk wheelflip op het schema staan maar twijfel enorm of het wijs is om mee te doen. Merk wel dat ik sneller moe ben maar hoop wel dat ik door kan betekenen blijven trainen. Ben niet echt een stil zitter ?
@xesther dat sparren zou ik inderdaad maar even laten. 
Vind het ook lastig om een smoes te bedenken om bepaalde oefeningen niet meer te doen ?
@OOD ik woon zelf in Friesland dus aan een verloskundige kan ik je helaas niet helpen. Wat voor blessure heb je gehad? 
Ik denk inderdaad dat ik volgende week ook een ga bellen. 
Wel spannend hoor?

Terug
Bovenaan