Uitgerekend december 2018

@kaahtje oh wat lastig idd! Goed met je trainer overleggen maar vooral kijken wat je zelf aan kan. Ja dat moe zijn nekt je wel he haha.. Mijn vriend is zelf personal trainer dus die houd me goed in gaten. Hij zegt ook wel dat echt goed naar je lichaam moet luisteren nu. Dus ik volg zijn advies ook goed op. 
Helaas haha! Ik had een ingescheurde spier in me schouder door een val van de fiets. lekkere pech vogel 
En jaaa echt spannend om te bellen hoor.. 

Ik doe aan paardrijden, bijna dagelijks maar mijn paard is op het moment niet helemaal te vertrouwen dus stap voorlopig even niet op. Word eind april behandeld en nagekeken maar weet niet of ik er daarna nog op 'durf'/ ga rijden. Voor mij valt het sporten dus wel grotendeels weg

Meestal staat ook op de site van de verloskundige wanneer je een eerste afspraak kan maken. Kan inderdaad wat verschillen! Vind zelf wel fijn dat we nu een datum hebben om naar uit te kijken! Wel er spannend.. nog 2 weekjes wachten! 
Groetjes Nienke 

Hallo allemaal! Gefeliciteerd aanstaands mama’s! 16 maart heb ik met mijn (toen nog) vriend een huis gekocht, 20 maart zijn wij partners geworden en afgelopen weekend kwam ik erachter dat ik 4 à 5 weken zwanger ben, hoe bizar. Het was niet gepland, maar zo welkom! Zo raar dat er iets in je groeit. Ben heel anders naar het leven gaan kijken in zon korte tijd. Is dit herkenbaar bij anderen? 

Gefeliciteerd allemaal!?
Ik heb een week na de 1e positieve test de verloskundige gebeld. Zij was erg blij dat ik al zo vroeg contact opnam aangezien ze het erg druk hebben. 7 mei heb ik mijn eerste echo en kijk er echt naar uit!?
@gebruiker gefeliciteerd met je huwelijk of partnerschap. Ik heb op 9 maart de spiraal laten verwijderen en ben nu 5w+3d zwanger, dus dat is ook lekker snel gegaan. Voor mijn hersens was het wel even een dingetje om te verwerken maar dat gaat gelukkig ook vanzelf.. al helemaal als je van alles aan je lijf voelt veranderen; toch een extra bevestiging. 

Gefeliciteerd allemaal!?
Ik heb een week na de 1e positieve test de verloskundige gebeld. Zij was erg blij dat ik al zo vroeg contact opnam aangezien ze het erg druk hebben. 7 mei heb ik mijn eerste echo en kijk er echt naar uit!?
@gebruiker gefeliciteerd met je huwelijk of partnerschap. Ik heb op 9 maart de spiraal laten verwijderen en ben nu 5w+3d zwanger, dus dat is ook lekker snel gegaan. Voor mijn hersens was het wel even een dingetje om te verwerken maar dat gaat gelukkig ook vanzelf.. al helemaal als je van alles aan je lijf voelt veranderen; toch een extra bevestiging. 

Gefeliciteerd allemaal!?

Gefeliciteerd allemaal!?

Terug
Bovenaan