Uitgerekend december 2018

Hallo allemaal! Hier nog een december baby. Het is nog pril en als het goed is ben ik nu 5 weken zwanger, indicator van Coolblue geeft hetzelfde aan.
Wat spannend allemaal, hopelijk gaat het natuurlijk goed! Als het goed is word ik vandaag door de verlospraktijk gebeld.
Ik blijf zo nu en dan een testje doen, omdat ik nog vol ongeloof ben haha! Herkenbaar misschien? Mijn uitgerekende datum zou trouwens rond 18 dec. vallen of als we er een weekje naast zitten een kerstkindje hihi.
Groetjes

Wat grappig Enne! Ik ben ook 5 weken zwanger en ongeveer 18 december uitgerekend!
Dus sluit mij ook graag hier even aan om andere ervaringen te lezen.
Het ging allemaal heel goed heel weinig klachten alleen een beetje moe tot gister. Sinds gister heb ik ineens bloedverlies, met de verloskundige gebeld en moet het goed in de gaten houden. 
Hoeft niks te betekenen natuurlijk, maar vond het allemaal al spannend en nu nog meer natuurlijk.
Groetjes!

Gefeliciteerd allemaal!Spannend he?Ik wil mij ook voorzichtig aansluiten. Als alles goed blijft gaan ben ik 14-12 uitgerekend. Ons tweede december kindje :)Wel ben ik wat onzeker. Met name de testen gaan niet echt knallen. Ben een beetje testverslaafd aan het worden haha. Vandaag komt mvm dua knijp hem een beetje voor de test daarvan omdat ik hoor dat die een erg hoge hcg nodig heeft. 

Zeker spannend! Jullie ook allemaal gefeliciteerd.
ik heb net een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor 2 mei, en moet ook nog even bellen voor een 8 weken echo. Dat kan helaas niet gewoon tegelijk. 

Hallo allemaal, 
Als eerste natuurlijk iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. 
Mij ben op dit moment zwanger voor de 2e keer en zoals het er uit ziet is mijn uitgerekende datum 15 december. 
Vind het zo ontzettend spannend en iedere dag duurt zolang voordat ok dalijk mijn eerst afspraak heb bin de vk. Hoe gaan jullie hier mee om? Of ben ik niet de enigste di zich overal druk om maakt ☺️  

GEZOCHT: Aanstaande moeder!

Hoi allemaal,
Voor mijn opleiding Vroedkunde aan AP in Antwerpen ben ik op zoek naar een zwangere dame van maximaal 16 weken om haar tijdens de zwangerschap te volgen.

Voor de opdracht ben ik vooral geïnteresseerd in de consultaties en zal ik een verslag bijhouden over het verloop in de zwangerschap. Graag zou ik bij een aantal consultaties aanwezig zijn, dit is natuurlijk allemaal in overleg!
Ben jij of ken jij iemand die maximaal 16 weken zwanger is en mij hiermee zou willen helpen, stuur mij dan een mailtje!

Alvast bedankt
(annemarieke@home.nl)

Ik merk aan mezelf dat ik erg onzeker ben. Vraag me altijd mag dit wel, kan ik dit wel eten. Als een krampje voel vraag ik me al of het niet mis zal gaan. Ik ga volgende week bellen voor een afspraak. Ben nu al nerveus. Vind het ook zo vervelend dat je het nog  niemand kan vertellen. Wil het er zo graag met iedereen over hebben ? 

Terug
Bovenaan